English

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان در گفتگو با موج خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۵۰۰ متر جدول‌گذاری در سازمان آرامستان‌ها با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان از اجرای بیش از ۱۵۰۰ متر طول جدول‌گذاری در بلوار‌های امیرالمومنین و عرفان این سازمان طی ۹ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

اجرای بیش از ۱۵۰۰ متر جدول‌گذاری در سازمان آرامستان‌ها با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال

سید محمد حسین علوی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان کرد: برای اجرای این میزان جدول‌گذاری بیش از ۱۱ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی این سازمان صرف شده است.

وی، از جمله اهداف جدول گذاری  در سطح این سازمان را احداث درب ورودی جدید و تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان عنوان کرد و افزود: این اقدام با هدف ایجاد راه دسترسی شهروندان به مقابر و قطعات و پارکینگ‌های این سازمان انجام شده و با احداث میدان غدیر در حد فاصل بلوار عرفان و بلوار امیرالمومنین(ع) و تکمیل زیرسازی و  جدول گذاری، آماده آسفالت می‌باشد.

این مقام مسئول افزود: کلیه مراحل طراحی، نقشه‌برداری و همچنین اجرای طرح‌های هندسی توسط کارشناسان مجرب و طبق استانداردهای ترافیکی صورت گرفته است.

علوی زاده تصریح کرد: الویت‌بندی جدول‌گذاری معابر سازمان آرامستان‌ها بر اساس نیاز سازمان و درخواست شهروندان و زائرین اهل قبور تعیین  و طبق طرح جامع مصوب سازمان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان در پایان از صبر و شکیبایی شهروندان و زائرین اهل قبور در انجام پروژه‌های عمرانی قدردانی کرد و گفت: انتظار می‌رود شاهد به ثمر رسیدن طرح‌های عمرانی و خدماتی تا پایان سال جاری باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه