English

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو:

ایجاد هماهنگی صنعت آب و برق در مواقع بحران ضروری است

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت:ایجاد هماهنگی صنعت آب و برق در مواقع بحران ضروری است.

ایجاد هماهنگی صنعت آب و برق در مواقع بحران ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، علی رجبی نیز در آیین افتتاحیه مانور تمرینی و آموزشی وزارت نیرو در منطقه مرکزی شمال کشور که در شرکت برق منطقه ای باختر برگزارشد،  ایجاد هماهنگی بین شرکت‌های آب و برق را برای رسیدگی به حوادث در مواقع حاد و بحرانی مهم ارزیابی کرد و گفت: اصل هماهنگی نظارت و برنامه ریزی  سرلوحه اصلی در طراحی مانور‌ها بوده است تا صنعت آب و برق به صورت منسجم و در قالب یک تیم بتوانند در شرایط بحرانی در کنار هم قرار گیرند تا در خدمت رسانی تسریع و هم افزایی صورت گیرد.

وی افزود: بر این اساس باید هرگونه ابزار، تجهیزات و منابع انسانی متناسب با شرایطی که در محل حادثه رخ به کار گرفته شود و از ورود تجهیزات و امکانات ناکارآمد و ناهماهنگی در محل حادثه جلوگیری به عمل آید.

رجبی خدمت رسانی به موقع، آمادگی نیرو‌ها و آموزش را از اهداف برگزاری این مانور‌ها دانست و افزود:سیاست وزارت نیرو خدمت رسانی سریع و به موقع در تمام مناطق کشور در زمان بروز حوادث است.

تداوم جریان آب و برق پایدار در مواقع بحران اساسی ترین نیاز مردم آسیب دیده است.

استاندار استان مرکزی گفت:تداوم جریان آب و برق پایدار در مواقع بحران اساسی ترین نیاز مردم آسیب دیده است.

فرزاد مخلص الائمه در آیین افتتاحیه مانور تمرینی آموزشی وزارت نیرو در منطقه مرکزی شمال کشور که با رمز یا فاطمه الزهرا آغاز شد،بابیان این مطلب افزود:همکاران سخت کوش صنعت آب و برق در تمام مواقع و سخترین شرایط پای کار بوده اند تا امید را در دل مردم زنده نگه دارند.

وی برگزاری مانور های تمرینی آموزشی را بسیار مهم قلمداد کرد و افزود:در شرایط پیچیده و بحرانی باید تدابیر و برنامه ریزی های اساسی صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی