English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:

پنج اکیپ رفع حوادث شرکت آبفای ایلام در مرز مهران مستقر هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از استقرار پنج اکیپ امداد و اتفاقات آب و فاضلاب در پایانه مرزی مهران در ایام اربعین خبر داد.

پنج اکیپ رفع حوادث شرکت آبفای ایلام در مرز مهران مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، پرویز ناصری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پنج اکیپ رفع حوادث و اتفاقات شرکت در پایانه مرزی مهران مستقر و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در خصوص آبرسانی به زوار و مواکب، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ ها هستند.

  وی با اشاره به حوادث غیر مترقبه در مورد انشعابات و شبکه های توزیع، افزود: اکیپ های آبفای ایلام با تجهیزات کامل شامل دستگاه بیل مکانیکی، لوله، اتصالات، ابزار آلات فنی و تعمیرات پیشگیرانه  از جمله تهیه یا تعمیر الکترو پمپ‌های ذخیره مورد نیاز چاه‌ها بصورت فوری  در محل وقوع حادثه حاضر خواهند بود و سریعا نسبت به رفع حوادث ایجاد شده اقدام لازم انجام خواهند داد.

  وی یادآور شد: با اقداماتی که در اجرای زیر ساخت های آب از جمله  تجهیز و آماده بکار سه حلقه چاه، احداث مخازن ذخیره و خطوط انتقال آب ...، آب مورد نیاز تمامی موکب ها، سرویس های بهداشتی و سایر کاربری های موجود در مسیر و  مرز  پایانه مهران تامین و  هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین آب مورد نیاز زائران حسینی در مرز مهران وجود  ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه