English

در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان ایلام:

۳۲ طرح صنعتی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری مورد بررسی قرار گرفت

جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان ایلام به ریاست استاندار تشکیل و 32 طرح توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان و دبیر این کارگروه جهت تصوب و پی گیری مطرح شد.

 32 طرح صنعتی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان گفت: طرح های صنعتی ، کشاورزی ، گردشگری و ... ضمن ایجاد اشتغال و توسعه استان زمینه افزایش تولید ملی را نیز فراهم می نمایند که در این زمینه انتظار می رود دستگاههای متولی ضمن تسریع روند ایجاد این طرح ها، پی گیری لازم تا حصول نتیجه و به ثمر نشستن آنها را فراهم نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: در تصویب طرح های مذکور می بایست تمامی جوانب طرح از قبیل مسائل زیست محیطی، چشم انداز توسعه شهرها و روستاهها، انتقال و مصرف انرژی، حفظ زمین های با ارزش کشاورزی و محیطهای گردشگری و میراث فرهنگی و ... در نظر گرفته شود.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام و رئیس کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در این جلسه گفت: دستگاههای متولی طرح های صنعتی، کشاورزی و ... می بایست در کمترین زمان پاسخ قانونی استعلامات لازم در این زمینه را به انجام رسانده و درخواست کنندگان را گرفتار جریان بروکراسی های بی مورد نکنند.

استاندار ایلام مهلت پاسخ استعلامات در شرایط عادی را حداکثر یک هفته تعیین کرد و افزود: برای طرح های تولیدی و اشتغالزا که باعث توسعه پایدار و بعضاً مهاجرت معکوس به روستاهها می شود نباید مانع تراشی کرد هر چند که تمامی مراحل قانونی و ضوابط اجرایی نیز می بایست در رعایت شود.

لازم به ذکر است در این جلسه 32 طرح صنعتی، کشاورزی، گردشگری و ... که از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی به دبیرخانه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان آمده بود مطرح، که با اکثر این طرح ها موافقت و بررسی تعدادی از این طرح ها نیز برای بررسی بیشتر و اخذ مجوزهای و تعهدات لازم به جلسه بعدی که مقررشد هر دو هفته یک بار برگزار شود موکول شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه