English

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان:

پایداری گاز در گرو همکاری و تعامل همه جانبه است

علی ذاکری در دیدار با مدیران صنایع غرب بندرعباس به همکاری و تعامل سازنده بمنظور پایداری گاز در استان خبر داد.

پایداری گاز در گرو همکاری و تعامل همه جانبه است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی ذاکری، مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان، در دیدار چند جانبه با مدیران صنایع غرب بندرعباس از جمله فولاد کاوه، فولاد هرمزگان و صبافولاد در دی ماه سال جاری که به میزبانی شرکت گاز برگزار شد به موضوع پایداری گاز در استان اشاره و تصریح کرد: گاز محور توسعه است و این سوخت پاک و دوستدار محیط زیست با تلاش جهادگران عرصه تولید یعنی شرکت های پالایش گاز، تولید، توسط مناطق عملیاتی، منتقل و به واسطه همکاران ما در شرکت گاز استان هرمزگان، توزیع می شود تا به سرمنزل مقصود برسد.

وی بیان کرد: برای تولید، انتقال و توزیع گاز، چه زحمات، جان ها و مجاهدت هایی که کشیده نمی شود تا مشترکین ما چه در بحث خانگی و صنایع، با آرامش خاطر از این نعمت خدادادی در راستای رفاه اجتماعی بهتر، ایمنی بیش تر و هم چنین اشتغال پایدار، استفاده کنند.

ذاکری تصریح کرد: استفاده از این سوخت ارزان نیز، نیاز به مدیریت مصرف بهنیه دارد تا همه مردم ایران و حتی نسل های آینده بتوانند از این مسافر زیرزمینی در لوله های گاز استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمرمزگان ابراز کرد: باتوجه به شرایط پیش آمده در کشور و زمستان سال جاری که بیش تر هم وطنان ما با هوای سرد دست و پنجه نرم می کنند، نیاز به همکاری و تعامل بیش تر در زمینه مدیریت مصرف بهینه از سمت صنایع و مشترکین عمده گاز می باشد تا گرمابخش خانه های هم وطنان خویش در سایر مناطق سردسیر کشور باشیم. 

گفتنی است در ادامه این جلسات نیز هریک از مدیران صنایع به  دغدغه ها و نحوه همکاری مجموعه خویش در زمینه مدیریت مصرف بهینه گاز پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه