English

برگزاری آیین افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی ۳۰ پروژه شهری قم با حضور وزیر کشور

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری آیین افتتاحیه تونل امتداد بلوار جمهوری اسلامی قم و پروژه‌های دیگر در مناطق 2 و 6 شهری در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.

برگزاری آیین افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی ۳۰ پروژه شهری قم با حضور وزیر کشور
به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده، با اشاره به آغاز دور جدید افتتاحیه و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری در قم اظهار داشت: مرحله جدید افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری قم در قالب طرح” قم در مسیر تحول” به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نخستین گام، آیین افتتاح و بهره‌برداری از تونل امتداد بلوار جمهوری اسلامی در منطقه ۲ شهری ، روز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود، ابراز کرد: این پروژه مهم شهری با تلاش شبانه‌روزی عوامل مختلف مدیریت شهری، بااعتباری بالغ‌بر سه هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین از برگزاری آیین آغاز عملیات اجرایی مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت در منطقه ۴ خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه نیز مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۲۹ پروژه مناطق ۲ و ۶ شهری در هفته جاری، یادآور شد: برای پروژه منطقه دو و شش ۱۷۷۵ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.

کلانترزاده مجموع اعتبارات پروژه‌های قابل‌افتتاح در نخستین گام را ۵۶۰۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، حمل‌ونقل، فرهنگی، ورزشی، شهرسازی، زیست‌محیطی و… افتتاح و در اختیار همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت که در این میان سهم مناطق ۲ و ۶ شهر قم سهم مناسبی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه