English

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان

اجرای نیوجرسی آمار تصادف منجر به فوت را در برخی از محدوده ها به صفر رسانده است

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به بررسی ها و نظریه پلیس راه استان از زمان اجرای نیوجرسی، هیچ گونه تصادف منجر به فوت در راه هایی که حفاظ میانی نصب شده، رخ نداده و این امر نشانه بالا رفتن ایمنی محورها و تردد ایمن وسایل نقلیه است.

اجرای نیوجرسی آمار تصادف منجر به فوت را در برخی از  محدوده ها به صفر رسانده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، جواد نگاهداری معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه  تصادفاتی که قبل از نصب حفاظ میانی (نیوجرسی) به وقوع می‌پیوست، از نوع رخ به رخ و به علت خروج از مسیر بود و اکثر مواقع این تصادفات منجر به فوت می شد؛ به طور مثال در گردنه اسدآباد برابر گزارش پلیس در محدوده‌هایی که نیوجرسی اجرا شده، آمار تصادف منجر به فوت در این محدوده به صفر رسیده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مختلف استان نصب شده است، تصریح کرد: با توجه به بررسی ها و نظریه پلیس راه استان از زمان اجرای نیوجرسی، هیچ گونه تصادف منجر به فوت در راه هایی که حفاظ میانی نصب شده، رخ نداده و این امر نشانه بالا رفتن ایمنی محورها و تردد ایمن وسایل نقلیه است.

نگاهداری یادآور شد: هم اکنون این عملیات در محورهای ملایر-همدان، گردنه اسدآباد- نهاوند-کنگاور، رزن-درگزین و همدان-کرمانشاه در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) برای ارتقاء ایمنی و جلوگیری از وقوع تصادفات رخ به رخ، در محورهای مختلف استان همدان درحال اجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه