English

شهردار بندرعباس عنوان کرد؛

ایجاد پروژه اولویت پنجم در راستای توسعه بلوار ساحلی

مهدی نوبانی گفت: توسعه بلوار ساحلی و ایجاد پروژه اولویت پنجم از اقدامات مجموعه شهرداری است.

ایجاد پروژه اولویت پنجم در راستای توسعه بلوار ساحلی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، عنوان کرد: پروژه اولویت پنجم به منظور تعریض بلوار ساحلی در حد فاصل میدان لارک و بندر شهید حقانی درحال اجرا است و ایجاد معبر متناسب با ترافیک بلوار ساحلی، رفع گره ترافیکی، ایجاد فضای سبز و منظرگاه جهت فضای امن و مطلوب در ساحل بندرعباس برای استفاده افراد بومی و گردشگر، همچنین ایجاد امکانات مناسب جهت جذب گردشگر از اهداف پروژه مذکور است.

این مقام مسئول اظهار کرد: این پروژه به طول هزار و ۲۰۰ متر با شش هزار هکتار استحصال و کف سازی ۳۰ هزار متر مربع در چهار فاز اجرا خواهد شد.

نوبانی افزود: تعریض بلوار، ایجاد کندرو شامل کندرو شمالی به عرض هفت متر و کندرو جنوبی به عرض ۹ متر، دو تندرو به عرض ۱۳ متر و مسیر دوچرخه سواری دو کیلومتر طول به عرض چهار متر بخشی از اقدامات انجام شده این پروژه است.

وی به دیگر جزئیات اجرای این پروژه اشاره و عنوان کرد: اجرای تأسیسات روشنایی شامل چراغ معابر، ایجاد فضای سبز، احداث پیاده رو و غیره از دیگر اقدامات صورت گرفته در این پروژه است.

شهردار بندرعباس در ادامه تصریح کرد: بیش از ۳۸۰ اصله درختان بومی، مثمر و مناسب با اقلیم شهر بندرعباس در این پروژه در راستای افزایش سرانه فضای سبز کاشته شد.

وی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر یکصد و ۵۰ میلیارد تومان درحال اجراست که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نوبانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تقویت زیرساخت های شهری در راستای خدمت رسانی مطلوب، شهروندان از سطح رفاه نسبی در شهر برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه