English

هوای اصفهان در وضعیت قرمز و ناسالم ثبت شد / شاخص هوای اصفهان ۱۵۴

کیفیت هوای اصفهان امروز هفدهم دی ماه برای نهمین روز متوالی با شاخص کیفی ۱۵۴ درشرایط ناسالم برای همه شهروندان ثبت شده است.

هوای اصفهان در وضعیت قرمز و ناسالم ثبت شد / شاخص هوای اصفهان ۱۵۴

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، وضعیت کیفی هوا در احمدآباد با ۱۳۰ و رودکی با ۱۲۷ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و در خیابان استانداری با ۱۵۶ و بزرگراه خرازی با ۱۵۴ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

در حال حاضر شاخص کیفی هوا در ایستگاه کردآباد و کاوه با ۱۷۶، باهنر با ۱۶۳، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۶۰، میدان انقلاب با ۱۵۷، خیابان فرشادی با ۱۵۶، میدان فیض با ۱۵۴، رهنان و میرزا طاهر با ۱۵۳ و سپاهان‌شهر با ۱۵۲ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان قرار دارد.

گفتنی است؛ سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پروین، جی، باغ غدیر و خواجو قطع است.

امروز ایستگاه‌های پایش هوا سجزی با ۷۶، مبارکه با ۸۱ و شاهین شهر با ۵۱ AQI در وضعیت قابل قبول بوده و مابقی ایستگاه‌ها در شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی‌شهر، زرین‌شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان نیز قطع است.

 شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه