English

کشف کوره زغال سازی غیرمجاز در بندرخمیر

فرمانده یگان حفاظت اداره ‌منابع‌ طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر از کشف یک باب کوره زغال چوب درختان جنگلی در شهرستان با همکاری همیاران طبیعت خبر داد .

کشف کوره زغال سازی غیرمجاز در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یوسف اپرا فرمانده یگان حفاظت اداره ‌منابع‌ طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر افزود: این کوره در پی گشت زنی مأموران یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان کشف و تخریب شد.

وی با تاکید بر اینکه تهیه زغال و قاچاق چوب درختان جنگلی یکی از مهمترین عوامل تخریب عرصه‌های منابع طبیعی و جنگلی است، گفت: با متخلفان این حوزه برخورد جدی قضایی صورت خواهد شد.

اپرا با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب همیاران طبیعت، مردم و جوامع محلی در شناسایی متخلفان اظهار داشت: حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نخواهد بود .

فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر از مردم و دوست‌داران طبیعت و آحاد جامعه خواست از آن جا که منابع طبیعی سرمایه هر کشور است و نسل حاضر و آینده به این موهبت الهی نیاز دارند از همین رو در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله تخریب و تصرف عرصه های ملی، قاچاق چوب و زغال، قطع درختان جنگل، احداث کوره زغال و هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی مراتب را به شماره ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه