English

ساماندهی و بررسی طرح‌های ترافیکی در جلسه شورای ترافیک شیراز

شهردار شیراز گفت: مدیریت شهری باید با سرمایه‌گذاری و الزام انجام مطالعات اثرسنجی ترافیک قبل از صدور پروانه ساختمانی به حل ریشه‌ای مسأله نسبت به کاهش و رفع ترافیک اقدام کند.

ساماندهی و بررسی طرح‌های ترافیکی در جلسه شورای ترافیک شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، نهمین جلسه شورای ترافیک شهر شیراز و دهمین جلسه شورای ترافیک استان فارس به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد.

محمدحسن اسدی شهردار شیراز در این جلسه که با بررسی تصادفات درون شهری همراه بود، به بازخورد نقاط ترافیکی از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ پرداخت‌.

اسدی با بیان اینکه ۷۰ درصد میزان بودجه ۱۳هزار میلیارد تومانی عمرانی سال جاری شهرداری برای بهبود مسائل حوزه حمل‌ونقل و ترافیک اختصاص داشته است، گفت: به دنبال فراهم کردن و تقویت بستر برای اسباب و ملزومات تسهیل کننده در حوزه حمل‌ونقل، بهبود ترافیک و ارتقای ناوگان حمل‌ونقل هستیم.

او در ادامه به بررسی مصوبات کمیته‌های فنی شورای ترافیک شیراز در موارد کاربری کاهش ترافیک‌، طرح‌های ترافیکی، حفاری، ایمنی و اصلاح هندسی معابر پرداخت.‌

شهردار شیراز گفت: مدیریت شهری باید با سرمایه‌گذاری و الزام انجام مطالعات اثرسنجی ترافیک قبل از صدور پروانه ساختمانی به حل ریشه‌ای مسائل ترافیکی اقدام کند.

بنابر این گزارش، بررسی وضعیت جدا کننده‌های خطوط ویژه، خط کشی و اصلاح هندسی در برخی از معابر، اجرای پروژه های عمرانی مؤثر در کاهش ترافیک شهر از دیگر دستور کارهای این جلسه بود‌.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه