English

درکمتر از ۱۲ ساعت صورت گرفت؛

عملیات جابجایی خط هزار آبرسانی نجف آباد به اصفهان

با توجه به اجرای پروژه زیر گذر شهدای دانشجو، فاز سوم جابجایی خط هزارمیلیمتر آبرسانی نجف آباد به اصفهان در کمر بند شمالی نجف آباد در کمتر از 12 ساعت انجام شد.

عملیات جابجایی خط هزار آبرسانی نجف آباد به اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر آبفای نجف آباد اعلام کرد: اکیپ بحران خطوط اصلی انتقال آب استان اصفهان موفق شدند در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات نقشه برداری، حفاری، جوشکاری، لوله گذاری و اتصال را انجام داده و فاز سوم جابجایی خط هزارمیلیمتر آبرسانی نجف آباد به اصفهان را اجرا کنند.

جواد کاظمی افزود: عملیات تغییر مسیر تاسیسات آب از زیر گذر میدان شهدای نجف آباد در سه فاز  و در مجموع به طول 930 متر در دو باند کند رو کمر بندی شمالی نجف آباد اجراء شد.

وی با اشاره به جابجایی تاسیسات آبفا از زیر گذر میدان شهدای دانشجو نجف آباد تصریح کرد: هم اکنون از طریق  این خط  به قطر 1000 میلیمتر حدود  750 لیتر در ثانیه آب از ایستگاه پمپاژ ویلاشهر به مخزن شمالی نجف آباد پمپاژ می شود و  پیش بینی  می گردد در آینده از طریق این خط  حدود1.6 مترمکعب درثانیه آب از سامانه دوم آبرسانی به اصفهان انتقال یابد.

مدیرآبفای نجف آباد گفت: هم اکنون آب شرب بیش از 350 هزار نفر جمعیت در 4 شهر و 6 روستا ازخط انتقال هزار میلی متری تامین می شود.

کاظمی به ضرورت اجرای این پروژه پرداخت و اظهار داشت: جابجایی تاسیسات آبفا نه تنها  به دلیل اجرای زیر گذر میدان شهدای دانشجو نجف آباد در کریدور غرب به شرق اصفهان  انجام گرفت، بلکه در آینده با در مدار قرار گرفتن سامانه دوم از طریق این خط، قسمتی از آب مورد نیاز اصفهان بزرگ نیز تامین می شود.

این مقام مسئول با اشاره به چگونگی اجرای این عملیات خاطر نشان ساخت:  این عملیات با تلاش بی وقفه اکیپ بحران آبفای استان در سه فاز اجرایی شد که فاز اول این پروژه بر روی کمر بندی شمالی نجف آباد با انحراف جاده به طول 600 متر، فاز دوم به طول 150 متر و فاز سوم به طول 180 متر  در ورودی شهر نجف آباد انجام شد.

آبفا 2 (2)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه