English

رئیس پلیس راه استان اصفهان در گفتگو با موج خبرداد؛

بارش برف و باران و لغزندگی در همه جاده های استان اصفهان/ داشتن تجهیزات زمستانی الزامی است

رئیس پلیس راه استان اصفهان از بارش برف و باران در تمامی محور های استان اصفهان خبر داد.

بارش برف و باران و لغزندگی در همه جاده های استان اصفهان/ داشتن تجهیزات زمستانی الزامی است

سرهنگ اصغر زارع در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: براساس اعلام پاسگاه های پلیس راه استان در اکثر محورهای غرب، جنوب و شمال استان اصفهان بارش برف و باران گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از بامداد امروز بارش برف در محورهای گردنه رخ ، تیران ،عسگرا،علویجه ،محورهای دامنه،قرقچی، یاسوج گزارش شده است.

سرهنگ زارع ضمن هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی در محورهای برفی و بارانی گفت: توصیه ما به رانندگان این است که از تردد های غیر ضروری در محورهای مذکور خودداری کرده و قبل از سفر از وضعیت راه ها و شرایط بارش برف و باران در محورها اطلاع پیدا کرده و همواره رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی خصوصاً زنجیر چرخ هنگام عزیمت به محورهای برفی تأکید کرد و اظهار داشت: سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن هم از جمله موارد مهمی است که رانندگان بایستی به آن توجه کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه حادثه ویژه ترافیکی نیز از شب گذشته تاکنون اعلام نشده است،خاطر نشان کرد: امیدوارم رانندگان عزیز با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه