English

استاندار کردستان ؛

ساخت و مقاوم سازی منازل روستایی از برنامه‌های اصلی دولت است

استاندار کردستان بر لزوم آماده سازی برای آغاز عملیات اجرایی شروع ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد.

ساخت و مقاوم سازی منازل روستایی از برنامه‌های اصلی دولت است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای مسکن استان که با حصوز فرمانداران شهرستانهای تابعه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهمترین وعده‌های دولت سیزدهم است و باید تمام ساز وکارها در اختیار اجرایی شدن و به سرانجام رسیدن این طرح قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ۵ هزار واحد مسکونی پیش‌تر در سطح استان شروع شده است، افزود:تا دهه مبارک فجر امسال باید ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی در استان را شروع و بتوانیم اعلام کنیم که ۲۰ هزار واحد مسکونی در دست احداث در مراحل گوناگون داریم.
زارعی کوشا عنوان کرد:انتظار داریم مسئله تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرستانها نهایی و جلسات بعدی شورای مسکن استان به حوزه اجرا اختصاص پیدا کند.
استاندار کردستان همچنین یادآوری کرد:احداث مسکن روستایی و مقاوم سازی منازل روستایی بخش مهمی از طرح نهضت ملی مسکن به شمار می‌رود و همه بانک‌ها باید در این رابطه همکاری و تسهیلات مربوط به این حوزه را پرداخت کنند تا استان نیز همانند سایر نقاط کشور در این بخش دچار عقب ماندگی نشود.
در جلسه شورای مسکن استان اقدامات و کارهای انجام شده در همه شهرستانهای تابعه به صورت جزئی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات و تصمیمات لازم برای تسریع در انجام برنامه‌هااتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه