English

با برگزاری رژه اقتدار در هوا و دریا:

رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش پایان یافت

رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناور‌های سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالکرد‌های هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد.

رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش پایان یافت
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در مراسم رژه اقتدار که با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، امیر دریادار سیاری و فرماندهان نیرو‌های پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش، نایب رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی، امام جمعه اهل سنت و دیگر فرماندهان و مسئولان برگزار شد، انواع یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع ناوشکن‌ها، ناو‌های موشک‌انداز، ناو‌های نیروبر و زیردریایی‌های کلاس طارق، فاتح و غدیر، از مقابل ناوشکن سرفرماندهی سهند رژه رفتند.

جنگنده‌های اف۴، میراژ و هواپیمای شناسایی P۳F نیروی هوایی ارتش و انواع بالگرد‌های هوادریا و هوانیروز ارتش، یگان‌های سطحی و زیر سطحی را در این رژه همراهی کردند که بالگرد‌های کبری برای اولین بار در رژه دریایی حضور یافتند.

تجهیزات حاضر در مراسم سان و رژه پایانی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، تنها بخشی از امکانات بکار گرفته شده با تکیه بر ظرفیت یگان‌های منطقه بود که در این رزمایش شرکت داشتند.

این رزمایش با اجرای بیش از ۲۰۰ سریال و سناریوی نظامی مختلف در جنوب شرق، سواحل مکران، دریای عمان و شمال اقیانوس هند برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه