English

باحضورمدیر کل کمیته امداد استان قزوین؛

مراسم گلریزان مودیان زکات روستای پیریوسفیان

مراسم گلریزان مودیان زکات روستای پیریوسفیان از توابع شهرستان البرز استان قزوین در شامگاه برگزار شد.

مراسم گلریزان مودیان زکات روستای پیریوسفیان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از برپایی چنین مجالس پرخیر و برکتی که در جهت حمایت از خانواد های نیازمند می باشد ، بیان کرد : در همه آیات و روایات و باورهای دینی ما به مسئله زکات اشاره شده است و این اهمیت موضوع را می رساند که پرداخت زکات جزء فرائض دینی ما است و عمل آن از واجبات است . 

ناصر ظاهری در ادامه با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) بیان داشت : پرداخت زکات سبب پاکسازی اموال می شود و خیر و برکت مضاعف به زندگی زکات دهنده باز می گردد .  

در ادامه این مراسم اصلی بیگی رئیس کمیته امداد شهرستان البرز گفت : شورای زکات و اهالی روستای پیریوسفیان هر ساله در پرداخت زکات پیشقدم می باشند و زکاتی که از روستای پیریوسفیان جمع آوری می گردد،برای برطرف کردن مشکلات نیازمندان پیریوسفیان هزینه می شود .  

در ادامه این مراسم گلریزان که بین حاضرین و مودیان زکات برگزار گردید، مبلغ یک میلیارد ریال جمع آوری شد و با هماهنگی های صورت گرفته بین شواری زکات روستا و کمیته امداد شهرستان البرز، مقررگردید این مبلغ جهت تکمیل دو باب منزل مسکونی متعلق به مددجویان همان روستا هزینه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه