English

سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

حاج قاسم به مدل مردمی ترین نهاد امنیتی تبدیل شد

سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت : حاج قاسم، الگوی موفق مردمی ترین نهاد امنیتی با تجربه، بسیج گران بها، را در سوریه در کنار ارتش سوریه قرار داد.

حاج قاسم به مدل مردمی ترین نهاد امنیتی تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم و هفته بصیرت که در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد با اشاره به نامگذاری هفته بصیرت از ۹ تا ۱۹ دی ماه بیان کرد: برای قزوینی ها ۷ دی ماه در قزوین کمتر از ۱۹ دی ماه تبریزی ها و قمی ها نیست. آن روزی که شاه روزهای پایانی عمر خودش را طی می کرد و نظامش در آستانه سقوط بود، قزوین دروازه حفاظت پایتخت شد.

وی گفت: حماسه ۶ و ۷ دی ماه ماندگار شد و جزو مقاطعی است که انقلاب را به پیروزی رسانده است. امروز می توانیم گذشته خودمان را پیدا کنیم که از چه گذرگاه ها و چه گردنه هایی عبور کرده ایم و امروز در قله ایستاده ایم.

سردار آتانی با اشاره به این نکته که چرا یوم الله نامیده شد؟ اظهار کرد: حادثه ۹ دی ماه برای همه مشخص است و امروز تمام حجم ان دیده می شود. اما هو شیار و آگاه باشید دوباره اتفاقی نیفتد. همه مفهوم بصیرت این است که روز حادثه بیدار باشیم. برنامه دشمن این بود که از یک اعتراض و انتقاد ما فاجعه بار آورد، هشت ماه کشور را درگیر خودشان کرد، هر چه ان روز دلسوزان نظام می گفتند این دعوای اختلاف انتخابات نیست، امدند همه چیز را جمع کنند، موثر نبود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: نتیجه یکی از آن انقلاب های رنگین، سرنوشت امروز اوکراین است. اوکراین آن روز مثل سال ۸۸ ما بود. پیروز انتخابات اوکراین شخص دیگری بود. با انقلاب رنگین یک هنر پیشه ای را اوردند بالای سر این کشور گذاشتند چه جیزی از اوکراین ماند؟ نقش رهبری نظام و بیداری ملت، اقتدار امروز ایران است. امروز ما در این نقطه ایستاده ایم و این نتیجه بیداری ملت و رهبری حکیمانه است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت دوست ندارد مردم عزیز ایران بزرگ روبروی هم قرار بگیرند. ما در کنار هم هستیم و همه توانمان باید این باشد که در این مرز مستحکم، کسی وارد نشود. حتما به یکدیگر نقد داریم گلایه داریم اما اتحاد ما نباید دستخوش فتنه های هدف دار دشمن باشد.

سردار آتانی در ادامه تصریح کرد: نمونه بارز موفقیت، اتحاد مردم و باور به مردم سرباز شما است که در وصیت نامه خودش می گفت؛ روی سنگ قبر من بنویسید «سرباز سلیمانی». حاج قاسم سلیمانی، نمونه بارز ارادت پیشگامان ملت، برای ملت، است. قاسم سلیمانی مردمی ترین شخصیت نظامی دنیاست. او همه میدان هایی که فرماندهی کرد، این سطح و تراز فرماندهی نظامی را بروز داد و با همین مردم لشگرش را در این سطح اعلا سازماندهی کرد و اموزش و عملیات انجام می داد. او به مردم با تمام وجود عشق می ورزید.

وی افزود: در تمام لحظات حضور موثرش، در راهبردی ترین مسائل منطقه در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و افغانستان و چه در هر کجایی که امروز اثر ماندگار نیروی قدس در انجا دیده می شود، بنایش با مردم بود. همان روز های اولیه سوریه که از ۱۴ استان سوریه ۱۲ استان سقوط کرده بود و فرماندهان نظامی چمدان های خود را بسته بودند و در حال فرار بودند، تا بشار اسد که در شمال دمشق در محاصره بود، قاسم سلیمانی وارد جلسه فرماندهان نظامی سوریه شد و با همان زبان مهربانانه و عاطفی گفت؛ این اتفاق در اوایل انقلاب و جنگ در ایران افتاد کردستان ما را از ما می خواستند بگیرند.

مقام ارشد نظامی استان در ادامه اضافه کرد: حاج قاسم، الگوی موفق مردمی ترین نهاد امنیتی با تجربه، بسیج گران بها، را در سوریه در کنار ارتش سوریه قرار داد. مردم امدند سازمان یافتند و اموزش دیدند. خانه به خانه جنگیدند و متجاوز و خیانت کاران کشور سوریه را از کشور سوریه بیرون کردند. او به مدل مردمی ترین نهاد امنیتی تبدیل شد و این تعبیر سیاست مداران و نظامیان امریکایی است و روی مجله خود نوشتند او مرد مرموز غرب اسیا و فرمانده نهادهای مردمی در سوریه و عراق و هرکجا می رویم قاسم سلیمانی است.

سردار آتانی یادآور شد: باشخص قاسم سلیمانی کسی دشمن نبود با راه قاسم سلیمانی دشمن بوند. او مالک اشتر علی بود، ملت بزرگ ایران مالک اشتر ها را در صحنه میدان تنها نگذاشتند. ما قله های متفاوتی را با مالکان حقیقی این ملت فتح کرده ایم. یکی از ان پیشرفت ما در علوم پزشکی است. مالک های اشتر جبهه پزشکی ما را روسفیدمان کردند.

وی بیان کرد: مالک اشترهای پزشکی می توانستند ان روزهای ابتدا شیوع ویروس منحوس خیلی ها را ناامید کنند اما در همین راهروهای بیمارستان ها ماندند. آن روزها می توانست جامعه پزشکی ما را از ملت جدا کنند اما ملت و جامعه پزشکی ما تعهد داده بودند این قله را سرافرازانه فتح کنند. حفاظت و صیانت و استمرار این پیروزی امروز لازم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه