English

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در آئین اختتامیه نخستین مسابقه آزاد:

هدف از برگزاری مسابقات ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها و طرح های اسلامی و ایرانی است

​مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت:هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه فضای تعامل و همکاری دست اندرکاران و فعالان حوزه مد و لباس ، ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها و طرح های اسلامی و ایرانی ، فراهم سازی زمینه و فضا برای انتقال و تبادل دانش رسمی و بومی در حوزه مد و لباس ، ایجاد فضای مناسب برای بهره مندی مخاطبان از فضا و توانمندیهای موجود در دانشگاه رشته صنعت پوشاک دانست.

هدف از برگزاری مسابقات ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها و طرح های اسلامی و ایرانی است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، آئین اختتامیه نخستین مسابقه آزاد "طراحی و دوخت پوشش اجتماع" با انتخاب ۱۸۴ اثر برگزیده از بین آثار دریافتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای  استان قزوین ، محمد حسین فائزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کبری علیخانی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ، سید محمود سیدی رئیس اتحادیه تولید کنندگان پوشاک ، نمایندگان شرکت کاچیران ،مسوولان مسابقات استان ، دبیران و داوران این مسابقات در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای  استان قزوین اظهار داشت: خداوند لباس را به عنوان یک نعمت طرح کرده و شکر این نعمت جز با حسن طراحی و حسن استفاده میسرنمی باشد و باید این نعمت زمینه ساز رشد شخصیت فردی و اجتماعی انسان باشد.

وی ادامه داد : طراحی و دوخت مبتنی بر مد و مهارت است و ترکیبی از مهارت و هنر می باشد و طراحان دوخت را افرادی منظم ، دقیق ، با اراده و دارای خلاقیت نوآورانه و مهارت مشاوره ای جهت جستجوی جزئیات و روحیه رقابتی عنوان کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای  استان قزوین هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه فضای تعامل و همکاری دست اندرکاران و فعالان حوزه مد و لباس،ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها و طرح های اسلامی و ایرانی ، فراهم سازی زمینه و فضا برای انتقال و تبادل دانش رسمی و بومی در حوزه مد و لباس ،  ایجاد فضای مناسب برای بهره مندی مخاطبان از فضا و توانمندی های موجود در دانشگاه رشته صنعت پوشاک دانست.

درپایان این مراسم از دستگاه بافت رونمایی شد و از نفرات اول تا سوم با اهدا جوایز و لوح تجلیل قدردانی شد و به سه نفر بعدی لوح شایستگی اهدا گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه