English

مدیرکل فنی و حرفه ای استان قزوین درآئین اختتامیه نخستین مسابقه مهارتی:

هدف از برگزاری این مسابقات را زمینه سازی جهت شکوفائی این استعدادها میدانیم

آئین اختتامیه نخستین مسابقه مهارتی "پیرایشگر مردانه" با شرکت 40 نفر برگزیده از بین 130 نفر متقاضی شرکت در مسابقات برگزار گردید.

هدف از برگزاری این مسابقات را زمینه سازی جهت شکوفائی این استعدادها میدانیم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، آئین اختتامیه نخستین مسابقه مهارتی "پیرایشگر مردانه" با شرکت 40 نفر برگزیده از بین 130 نفر متقاضی شرکت در مسابقات در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود عرب مدیر کل فنی و حرفه ای استان قزوین ، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس شورای شهر قزوین برگزار گردید.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان قزوین هدف از برگزاری این مسابقات را کشف استعدادهای جوانان و زمینه سازی جهت شکوفائی این استعدادها ، ایجاد بستر مناسب برای رقابت سالم ، هویت بخشی مهارتی ، شناساندن اهمیت آموزشهای مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی ، پیدا کردن اعتماد به نفس جهت راه اندازی کسب و کار با نشاط و جذاب با سرمایه کم ، ترویج و ارتقاء مهارت آموزی ، شناسایی کمبود آموزش مهارتی و به اشتراک گذاشتن مباحث فنی بین استادکاران عنوان کرد.

وی افزود : با پیشرفت تکنولوژی در همه ی زمینه ها حتی در خصوص شاخه پیرایش مردانه ملاک کار باید علم مرفولوژی ، آناتومی مو و سر و توجه به نوع هندسه صورت شخص باشد با توجه به سن و شخصیت و موقعیت اجتماعی مشتری زیبنده نیست ما ازعکس یا تصویر فلوئنسر یا مدل غربی استفاده کنیم. 

عرب اظهار داشت : با توجه به قضاوت داوران استانی و خارج استانی مبنی بر بالا بودن سطح این مسابقات نوید و بشارت برگزاری مسابقات در سطح کشوری را می دهیم که بتوانیم میزبان این سری مسابقات باشیم.

در پایان این مراسم از نفرات اول تا سوم با اهداء جوایز (نفر اول : قیچی طلا – نفر دوم سکه به ارزش سی میلیون ریال – نفر سوم سکه به ارزش بیست میلیون ریال) تجلیل و قدردانی شد و به دیگر شرکت کنندگان در مرحله ی فینال لوح شایستگی اهدا گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه