English

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

با بصیرت و غیرت مردم پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن رسانده خواهد شد

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت:با بصیرت و غیرت مردم ایران، پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن، حضرت‌مهدی‌(عج) رسانده خواهد شد.

با بصیرت و غیرت مردم پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن رسانده خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین در نشست تبیینی بصیرتی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامی‌داشت روز نهم دی‌ماه و تسلیت ایام شهادت مظلومانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی بی‌نظیر در تاریخ، توصیف کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان انقلابی بی‌نظیر در تاریخ بشریت ثبت شده که چراغ امید پیروزی مستضعفان در برابر مستکبران را افروخته است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت‌های ظاهری جهان نظیر آمریکا، انگلیس، و رژیم صهیونیستی، اهداف مستکبرانه کوتاه‌مدت و بلندمدت خود را در خطر نابودی دیدند و تمام توان خود را برای مقابله با این انقلاب به کار بستند.

رییس کل دادگستری استان، هدف دشمنان نظام را در ابتدا نابودی انقلاب اسلامی و اگر میسر نشد انزوای جمهوری اسلامی و اگر آن‌هم عملی نشد جلوگیری از پیشرفت ایران عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان این نظام مقدس نه‌تنها به هدف مطلوب خود یعنی نابودی انقلاب اسلامی و هدف محتمل خود که انزوای جمهوری اسلامی بوده نرسیدند بلکه با ناامیدی نظاره‌گر پیشرفت‌های این انقلاب و نفوذ روزافزون در دنیا و تاثیرگذاری عمیق ایران در منطقه هستند تا جایی که نسیم بیداری اسلامی تا هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران وزیدن گرفته است و مظلومان جهان با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی به مبارزه با زورگویان و استکبار جهانی برخاسته‌اند.

ایشان با اشاره به نقش بی‌بدیل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اثرگذاری و حمایت ایران در مبارزه کشورهای مسلمان با ایادی استکبار اظهار داشت: حضور میدانی و فرماندهی مقتدرانه فرزند انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن و ... و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مظلومان در برابر زورگویان جهانی، کشورمان را به قدرت اول منطقه بدل کرده است و همین موضوع عصبانیت بیشتر مستکبران جهانی را در پی داشته است.

جعفری ادامه داد: حال که برنامه های دشمنان برای نابودی یا انزوای نظام جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده‌است آنها در فکر متوقف کردن پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف از جمله پیشرفت های علمی،‌ اقتصادی، اجتماعی، نظامی و سیاسی هستند و تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان علیه ملت ایران با این هدف انجام می‌شود که نمونه‌ بارز آن را می‌توان در اغتشاشات اخیر ملاحظه کرد که دشمن با توسل به جنگ نرم، جنگ ترکیبی و شناختی سعی کرد با نفوذ در لایه‌های مختلف اجتماع و ایجاد ناامنی و مذهب ستیزی، کشور را درگیر آشوب داخلی کرده تا به خیال خام خود چرخ پیشرفت ایران در عرصه های مختلف را از حرکت بازدارند.

عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان اصفهان در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله) افول آمریکا و هم‌پیمانانش را نزدیک دانست و خاطرنشان ساخت با بصیرت و غیرت مردم ایران، پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن، حضرت مهدی (عج) رسانده خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه