English

دبیر همایش مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشورخبر داد؛

همایش ملی "مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور"در قزوین برگزار می‌شود

دبیر همایش مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور گفت: اولین همایش ملی مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور با درجه علمیISC با مشارکت دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و اداره کل امور مالیاتی استان قزوین برگزار می‌شود.

همایش ملی "مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور"در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، دکتر حاکم قاسمی، دبیر همایش ملی مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور اظهارکرد: همایش مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور از موضوعات تقاضا محوری است که در چارچوب بحث ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت تلاش می‌کند تا روابط بین دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، ادارات و وزراتخانه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مالیات یکی از اثر گذارترین مقولات فرهنگی و اقتصادی جوامع توسعه محور است افزود: با توجه به اینکه تحقق یک نظام مالیاتی کارآمد و عادلانه با تکیه بر فرهنگ مشارکت مردمی امکان پذیر خواهد بود، در این همایش، هم دیدگاه‌ها و نظرات صاحب‌نظران در خصوص فرهنگ مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور دریافت و در عین حال هم یک سری منابع علمی تولید می‌شود تا از ظرفیت‌های پژوهشی کشور در این راستا استفاده بهینه به عمل آید.

قاسمی در خصوص محورهای مورد بحث این همایش گفت: این همایش شامل چهار محور اصلی «سیاستگذاری عمومی برای گسترش فرهنگ مشارکت مالیاتی مردم»، «مطالعه تطبیقی پیرامون فرهنگ مالیاتی شهروندان در جهان»، «آینده پژوهی نظام مالیاتی در کشور» و «نظام مالیاتی و اقتصاد توسعه‌گرا» است.

این مسئول با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات تا ۳۰ آذر ماه بوده است؛ یادآور شد:  بیش از 60 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده و داوری این همایش نیز بر عهده کمیته علمی است.

وی در خصوص نحوه اجرای این همایش، توضیح داد: این همایش یک روزه در دو بخش صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود که یک بخش افتتاحیه دارد و در بخش دیگر این همایش پنل‌های تخصصی برگزار می‌شود که در هر پنل یکی از چهار محور اصلی این همایش مورد بحث قرار می‌گیرد.

دبیر همایش مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور اظهارکرد: این همایش ملی برای اولین‌ بار در قزوین با همکاری دانشگاه و اداره کل امور مالیاتی استان در تاریخ ۲۱ دی‌ ماه در سالن همایش آینده پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه