English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی اصفهان فردا شنبه ۱۰ دی ماه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس دوره اول و دوم ابتدایی اصفهان و برخی شهرستان ها فردا شنبه ۱۰ دی ماه بر اثر آلودگی هوا خبر داد.

تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی اصفهان فردا شنبه ۱۰ دی ماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، منصور شیشه‌فروش بیان کرد: به دنبال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی به دلیل ریزش هوای سرد، پایداری جو و وارونگی دما کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا شنبه مدارس دوره اول و دوم ابتدایی، مهدهای کودک، پیش دبستانی و استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف‌آباد، زرین‌شهر، فولادشهر و سجزی را تعطیل اعلام کرد.

وی افزود: امتحانات مقطع متوسطه به قوت خود باقی خواهد ماند و در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:در این راستا توصیه می شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

شیشه‌فروش با تاکید بر جلوگیری از فعالیت کوره‌های آجر، گچ و فعالیت‌های خاکبرداری، گفت: کاهش و عدم فعالیت واحدهای آلاینده در محدوده‌های مسکونی با نظارت محیط زیست از دیگر موارد مصوب این کمیته بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به پیش بینی استمرار این شرایط تا پایان دی ماه و به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان از ساعت ۸ صبح الی۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ تا پایان دی ماه اجرایی و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه