English

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود :

۲۰۶ میلیارد تومان متهم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری هچیرود تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود از تحقق بودجه 96 میلیاردی سال 1401 شهرداری هچیرود خبر داد و گفت : 206 میلیارد تومان متهم بودجه 1401 شهرداری هچیرود نیز به تصویب شورای اسلامی شهر هچیرود رسیده است.

206 میلیارد تومان متهم بودجه 1401 شهرداری هچیرود تصویب شد

مهدی طالبی در گفت و گو با خبرنگار موج مازندران اظهار داشت: از شروع سال جاری با هماهنگی و همکاری فرماندار شهرستان چالوس، اعضای کمیته انطباق و تلاش‌های شهردار خدوم و کارکنان شریف شهرداری مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی بصورت علی‌الحساب در سطح شهر هچیرود اجرا گردید که در متمم بودجه لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: متهم بودجه به مبلغ ۲۰۶ میلیارد تومان که شامل ۷۵ درصد عمرانی و ۲۵ درصد جاری می باشد توسط شهرداری جهت تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال گردیده که پس از بررسی و تصویب به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس شوراس اسلامی شهر هچیرود بیان داشت : تعداد ۱۵ واحد تجاری در محور اصلی شهر  مرکز شهر و نیز محله دوجمان در سال جاری و با هزینه ۶۲ میلیارد تومان تملک گردیده که این امر در طول تأسیس شهر هچیرود بی‌سابقه است و ان‌شاءالله این نهضت ادامه دارد .

طالبی بیان داشت : یکی از مهمترین پروژه‌‌های شهر هچیرود در حال حاضر اجرای پیاده‌روسازی و ساماندهی محور اصلی میباشد که ۴ پروژه امام خمینی(ره)جنوبی ، امام خمینی(ره)شمالی ، امام رضا(ع)شمالی و امام رضا(ع)جنوبی با قراردادی بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان بصورت ۲ساله در حال اجرا میباشد.

وی گفت: پروژه‌های ساحلی موج دوجمان ، نگین هچیرود و ساحل آرام کیاکلا با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در دست اجرا و اقدام میباشد.

طالبی اظهار داشت : در طول سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در سطح شهر بابت زیرسازی، روکش و آسفالت هزینه گردیده که مهمترین پروژه آسفالت ما تا عیدنوروز و سال نو زیرسازی و آسفالت محوراصلی و ضلع مقابل پروژه پیاده‌روسازی میباشد.

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود تاکید کرد : قرارداد ۱۰ ساله پیاده‌‌ راه‌ جنگلی جیزکوتی بطول ۳ کیلومتر با اداره کل آب منطقه‌ای استان به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است که با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در طول سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ هزینه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه