English

۸۵۰ زندانی استان فارس با استفاده از ظرفیت پابند الکترونیک از زندان آزاد شدند

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور با رئیس کل دادگستری استان فارس دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور با حضور مدیرکل زندان‌های فارس، مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان‌های تهران و فارس و تعدادی از مسئولان بنیاد تعاون کشور با رئیس کل دادگستری استان فارس دیدار و بر ضرورت توسعه و ایجاد اشتغال برای زندانیان در کارگاه‌های بیرون از زندان و استفاده از ظرفیت مراقبت‌های الکترونیک تاکید شد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در این دیدار، راه اندازی ۳ کارگاه بزرگ اشتغالزایی برای زندانیان در این استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: ایجاد اشتغال زندانیان، امنیت جامعه را تضمین می‌کند اگر زندانی در زندان حرفه و کاری یاد بگیرد پس از آزادی با مشکل مواجه نمی‌شود و احتمال بازگشت مجدد مددجو به زندان کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: برای اشتغالزایی زندانیان از تمام ظرفیت و توان مجموعه قضایی استفاده می‌کنیم تا آمار زندانیان مشغول به کار تا پایان سال به سه هزار نفر برسد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: امیدوارم تا با همت قضات استان، تعداد اشتغال به کار زندانیان در سال آینده به ۵ هزار نفر برسد.

وی افزود: هم اکنون تعداد ۸۵۰ زندانی در استان از ظرفیت پابند الکترونیک استفاده می‌کنند که در حال تلاش برای افزایش این تعداد و تحقق برنامه پیش بینی شده امسال در این حوزه هستیم تا زندانیان بیشتری بتوانند از این تسهیلات قضایی استفاده و در کنار خانواده‌هایشان باشند.

رئیس کل دادگستری استان فارس تاکید کرد: در تلاش هستیم با همت خیرین زمینه آزادسازی زندانیان زن را در اندرزگاه‌های نسوان فراهم کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه