English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

راهداران یزد از بامداد امروز در تمامی محورهای مواصلاتی فعال بوده اند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از بازگشایی و پاکسازی تمام محورهای شریانی استان به دنبال بارش های امروز خبر داد و تاکید کرد: هموطنان از ترددهای غیرضروری در محورهای روستایی یا بدون استفاده از تجهیزات زمستانی پرهیز کنند.

راهداران یزد از بامداد امروز در تمامی محورهای مواصلاتی فعال بوده اند

به گزارش  خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، «محمد رستگاری» در مورد وضعیت راه های مواصلاتی استان به دنبال بارش برف و باران از ساعات اولیه امروز چهارشنبه گفت: خوشبختانه تمام محورهای شریانی استان به‌ صورت کامل بازگشایی و پاک‌سازی شده و اکیپ های عملیاتی و عوامل راهداری و مجموعه پلیس راه استان از بامداد امروز در این محورها فعال بوده‌اند.

وی در مورد محورهای روستایی نیز ابراز کرد: در این رابطه از مردم خواستار پرهیز از ترددهای غیرضروری به ویژه در شهرستان‌های تفت و مهریز و تدارک مهلت یک روزه به راهداری برای بازگشایی این محورها تا فردا هستیم.

محمد رستگاری تاکید کرد: با توجه به تعطیلات پایان هفته اکیداً توصیه می‌شود که تردد در مسیرهای کوهستانی استان با استفاده از تجهیزات زمستانی انجام شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: شهروندان در صورت بروز مشکل در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی میتوانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه روزی گزارش کنند و از وضعیت راه‌ها نیز مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه