English

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز خبر داد؛

اجرای بستر فیبر شهری با مشارکت سرمایه گذار/افزایش ۵۰ درصدی شبکه فیبر شهری در کلان شهر شیراز

محمد علی علویان مهر از توسعه ۵۰ درصدی شبکه فیبر شهری به عنوان یکی از شاخص های زیرساختی و مهم در شهر هوشمند با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد.

اجرای بستر فیبر شهری با مشارکت سرمایه گذار/افزایش ۵۰ درصدی شبکه فیبر شهری در کلان شهر شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدعلی علویان مهر رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری شیراز در سنوات قبل در راستای ایجاد زیرساخت شهر هوشمند اقدام به اجرای بستر فیبرنوری در معابر درجه یک و دو کلانشهر شیراز با مشارکت سرمایه گذار نموده است.

علویان مهر در ادامه بیان کرد: در همین راستا پس از برگزاری جلسات متعدد با سرمایه گذاران حوزه IT، متخصصان حوزه شهرداری شیراز، اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه فناوری، قرارداد توسعه بستر فیبر نوری در کلانشهر شیراز به متراژ تقریبی ۱۱۰ کیلومتر در قالب مشارکت منعقد گردید.

 رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به بیان این نکته پرداخت، با اجرای این پروژه مناطق، معاونت ها، سازمان ها، ایستگاه های آتش‌نشانی و دوربین های ترافیکی سطح شهر به شبکه فیبرشهری متصل می‌گردد.

وی هدف از اجرای این پروژه را توسعه زیرساخت شهر هوشمند، ایجاد ارتباط پایدار و ایمن جهت دوائر مختلف شهرداری و دوربین های ترافیکی شهر شیراز بیان کرد.

رئیس سازمان فاوا شهرداری افزود: با عملیاتی شدن این پروژه، علاوه بر کسب درآمد پایدار برای شهرداری،  بستر مناسبی برای مشارکت شرکت های FCP توانمند، جهت اجرای پروژه ملی FTTX در کلانشهر شیراز مهیا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه