English

سردار صابری جانشین فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

رمز پیروزی ما در برابر عراق تلاش برای حفظ خاک و اسلام بود

سردار صابری گفت: رمز پیروزی ما در برابر عراق تلاش برای حفظ خاک و اسلام بود و دیدیم که این جوان‌ها در برابر همه ابرقدرتها ایستادند.

رمز پیروزی ما در برابر عراق تلاش برای حفظ خاک و اسلام بود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار سیروس صابری جانشین فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در یادواره ۴۶ شهید روستای خوزنین بویین زهرا گفت: نگاهی به تاریخ ۲۰۰ ساله اخیر ایران نشان می‌دهد ایران در هر حمله بیگانه بخشی از خود را از دست داده و حتی در دوران پهلوی بدون جنگ قسمتهای مختلف کشور را بر باد دادند.

وی اضافه کرد: مقایسه قدرت نظامی و تجهیزات دشمن در برابر ما در هشت سال دفاع مقدس می‌تواند گویای ارزش جانفشانی این شهدا است.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس و تجهیزات دشمن در برابر ما گویای سطح زحمت این شهدا است، دشمنان این انقلاب در همان روزهای نخست هرچه در توان داشتند در حوزه نظامی پای کار آوردند.

وی ادامه داد: این به اصطلاح ژاندارم منطقه حتی یک موشک برای شلیک از شهر مرزی خرمشهر به شهر مرزی بصره را نیز نداشت.

سردارصابری با بیان اینکه از ۲۴ الی ۲۵ کشور دنیا اسیر داشته‌ایم، افزود: رمز پیروزی ما در برابر عراق تلاش برای حفظ خاک و اسلام بود و دیدیم که این جوان‌ها در برابر همه ابرقدرتها ایستادند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: نه تنها امروز بلکه صدها سال دیگر نیز باید به این افتخار تاریخی و بزرگ ببالیم و قدر حفظ تمامیت این خاک و دین را که به واسطه خون شهدا است بدانیم.

وی در پایان گفت: با بیان اینکه امروز پیاده نظام آمریکا و انگلیس هرگز نمی‌توانند ضربه‌ای به این درخت تنومند انقلاب اسلامی بزنند،  چرا که مردم زیر چتر انقلاب اسلامی هستند و اجازه نمی‌دهند این علم و پرچم بر زمین بیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه