English

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین:

نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا شویم

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین گفت: حضور گرانقدر این شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، این پیام را به ما می دهد که باید در سختی ها با توکل به خداوند، توسل به اهل بیت(ع)، تلاش و کوشش در مسیر علم و دانش و در جهت پیشرفت کشور حرکت کنیم.

نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا شویم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام با حضور مردم شهیدپرور، دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین، هیات رییسه، استادان، کارکنان و دانشجویان در مسجد امام رضا علیه السلام واحد قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد محبی؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، و تشکر از مسوولان برگزاری این مراسم باشکوه، در سخنانی به جایگاه رفیع شهدا اشاره کرد و گفت: حضور گرانقدر این شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، این پیام را به ما می دهد که باید در سختی ها با توکل به خداوند، توسل به اهل بیت(ع)، تلاش و کوشش در مسیر علم و دانش و در جهت پیشرفت کشور حرکت کنیم.

 وی سپس، با اشاره به برنامه های وسیع دشمنان برای انحراف جوانان یادآور شد: اگر در مسیر شهدا حرکت کنیم؛ تمام نقشه های دشمنان نقش بر آب می شود. ان شاءالله با ظهور امام عصر (عج)، دل های انبیاء و اوصیای الهی و شهدای گرانقدر از ما شاد خواهد شد.

 حجت الاسلام محبی خاطرنشان کرد: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید دانشجویان راه طولانی و سختی را پشت سر بگذارند چرا که حجم آتش دشمن در تهاجم فرهنگی بسیار بالا است و ما نیز وظیفه داریم با قرار گرفتن به عنوان سپری مطمئن در برابر دشمنان از اصابت ترکش های جنگ فرهنگی به جوانان خود محافظت کنیم.

این استاد دانشگاه در پایان با اشاره به آیات و روایات به نقش ایرانیان در واقعه ظهور اشاره کرد و گفت: طبق حدیث حضرت امام باقر علیه السلام، ایرانیان با شجاعت و تحمل سختی های فراوان تا انقلاب حضرت مهدی (عج) و ظهور ایشان مقاومت دلیرانه ای از خود نشان خواهند داد.

 وی در پایان گفت: رزمندگان و شهدا در دوران جنگ تحمیلی با رشادت های فراوان و نثار خونشان باعث حفظ کشور شدند پس نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا شهدا شویم.

 گفتنی است؛ مداحی حاج داود اسماعیل پور؛ مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، پخت و توزیع غذای نذری، اجرای برنامه های فرهنگی از دیگر فعالیت های انجام شده در مراسم تشییع شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بود.

 شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم، با حضور سردار سیروس صابری؛ جانشین فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، دکتر زینالی؛ سرپرست دانشگاه، اعضای هیات رییسه، استادان، کارکنان و دانشجویان در مزار گلزار شهدای گمنام این دانشگاه، ضمن قرائت فاتحه با آرمان های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه