English

سامانه بارشی جدید در خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه جدید بارشی از فردا سه شنبه تا روز چهارشنبه بر استان حاکم است.

سامانه بارشی جدید در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: تا فردا پدیده غالب برای استان مه یا مه رقیق است؛ از اواسط وقت فردا تا اواسط روز چهارشنبه با تاثیر سامانه بارشی شاهد افزایش ابر،رگبار و رعد و برق در مناطق جنوبی، شمال شرقی و شرقی خوزستان خواهیم بود.

وی افزود: بارش در بقیه مناطق استان به صورت نقطه ای و پراکنده و در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی می‌شود؛ در این مدت شمال خلیج فارس مواج است.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۱۸.۹ و ایذه با ۲.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۸.۲ و حداکثر ۱۸.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود سامانه بارشی جدید از ظهر روز سه شنبه تا اواسط روز چهارشنبه هفته جاری در بیشتر مناطق خوزستان به ویژه مناطق شرقی، جنوبی، مرکزی و ارتفاعات استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

بر اساس این گزارش رکورد میزان بارندگی سامانه اخیر که در اواخر هفته گذشته تا شنبه هفته جاری بر خوزستان حاکم بود در ایستگاه باران سنج قلعه خواجه مرکز شهرستان اندیکا با ۱۰۱.۵ میلیمتر ثبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه