English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

پنج هنرستان جدید هنرهای زیبا در خوزستان راه اندازی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه‌اندازی پنج هنرستان جدید هنرهای زیبا از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.

پنج هنرستان جدید هنرهای زیبا در خوزستان راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج با بیان این که یکی از راه‌های تربیت نسل جوان هنرمند گسترش مراکز آموزشی و هنرستان‌های هنرهای زیبا به صورت رایگان و با حمایت دولت است افزود: این هنرستان‌ها در شهرهای ماهشهر، بهبهان، دزفول، شوشتر و آبادان تا آغاز سال تحصیلی آینده راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: رشته‌های مورد استقبال در این هنرستان‌ها آموزش سینما، تئاتر، گرافیک، موسیقی و... است که به نسبت میزان درخواست شهرستان‌ها تعیین خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه یکی از بهترین و علمی‌ترین راهکارهای تربیت نیروی متعهد و متخصص جوان و خلاق هنری تحصیل در هنرستان‌ هنرهای زیبا است ادامه داد: تحصیل در این مدارس کاملا رایگان است و حمایت آموزش و پرورش در تامین ساختمان و راه‌اندازی این هنرستان‌ها قابل تقدیر است.

وی افزود: برخی هنرمندان بزرگ و نامدار که امروز به آنها افتخار می‌کنیم پرورش یافته همین هنرستان‌های زیبا هستند و راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا اثرات قابل توجهی در آینده هنر جامعه به جا خواهد گذاشت.

کلاه‌کج با بیان اینکه هم‌اکنون ۲ هنرستان پسرانه و دخترانه در خوزستان فعال است ادامه داد: ۲ هزار متقاضی پیگیر ثبت‌نام در هنرستان هنرهای زیبا هستند که امیدواریم با پیگیری لازم روند توسعه کمی و کیفی هنرستان‌ها تداوم پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه