English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

آغاز ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از آغاز ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیران در سال جاری خبر داد.

آغاز ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیران

 سعید کاشفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه فاز اول ساخت طرح نهضت ملی مسکن تیران در مرحله سفت‌کاری قرار دارد، گفت: ساخت ۳۸ واحد در فاز دوم این طرح آغاز شده است.

وی با اشاره به اهمیت سرعت بخشی به اجرای این طرح اذعان داشت: در حال حاضر فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران به تعداد ۱۴۶ واحد در قالب ۳۹ بلوک در دست اجرا است. 

این مقام مسئول افزود: حدود پنج هزار نفر در شهرستان تیران و کرون متقاضی بهره‌مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن بودند و در سامانه اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر واجد شرایط نهایی شناخته شدند. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: اجرای اسکلت این میزان از پروژه اتمام یافته و در مرحله سفتکاری قرار دارد. 

وی با بیان اینکه ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیران به تعداد ۳۸ واحد آغاز شده است عنوان کرد: این تعداد واحد در قالب هشت بلوک با زیربنای چهار هزار و ۱۱۶ مترمربع و به روش اسکلت بتنی ساخته می‌شود. 

کاشفی با بیان اینکه میزان تسهیلات این تعداد واحد مسکونی ۱۱۴ میلیارد ریال است، بیان کرد: در راستای تامین مابقی اراضی مورد نیاز این طرح در شهرستان تیران و کرون الحاق ۴۰ هکتار اراضی به محدوده شهری در دستور کار قرار دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه