English

استاندار کرمانشاه در پاسخ به موج:

نگاه جزیره‌ای در حوزه صنعت و دانش بنیان به درد کرمانشاه نمی‌خورد

استاندار کرمانشاه در خصوص روند تسریع علم به عمل گفت: حرکت همه دستگاه‌ها و بخش خصوصی و دولتی چه در بخش صنعت و چه دانش بنیان‌ها باید به هم پیوسته باشد و تجربه ثابت کرده که کار جزیره‌ای استان را به نتیجه مطلوب نمی‌رساند.

نگاه جزیره‌ای در حوزه صنعت و دانش بنیان به درد کرمانشاه نمی‌خورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد طیب صحرایی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم حمایت از دانش بنیان ها و توسعه فعالیتهای آنها گفت: رشد دانش بنیان‌ها به رشد و توسعه استان در تمام ابعاد منجر می‌شود و همه باید در هر حوزه‌ای از شرکتهای فناور و دانش بنیان حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

وی به ظرفیت بالای استان در این حوزه اشاره کرد و افزود: عملکرد شرکت‌های فناور و دانش بنیان در این زمینه به حدی است که در صورت حمایت نه تنها رافع نیازهای استان خواهند بود، بلکه می‌توانند به عنوان یک پیشران توسعه در سطح کشور هم نقش آفرینی کنند.

صحرایی با تاکید بر لزوم حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان در استان گفت: دانش بنیان ها در این زمینه می‌توانند پیشران باشند و اقتصاد استان را به یک اقتصاد دانش بنیان تبدیل کنند.

وی تاکید کرد: هرچه در حوزه دانش بنیان و تقویت آن حرکت کنیم، نتایج فعالیت‌های آنها موجب توسعه حوزه‌های مختلف استان می‌شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: آنچه مهم است حرکت هماهنگ در این مسیر است، چرا که با کار جزیره‌ای هیچ زمان به نتیجه نخواهیم رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه