English

فرماندار آران و بیدگل:

چهارم دی برگ زرینی از حماسه و ایثار مردم آران و بیدگل است

فرماندار آران و بیدگل بیان داشت: چهارم دی‌ماه برگ زرینی از حماسه‌آفرینی، ولایتمداری و ایثار مردم این شهرستان و نماد دلدادگی، ایثار و شهادت و علاقمندی مردم این خطّه به انقلاب اسلامی است.

چهارم دی برگ زرینی از حماسه و ایثار مردم آران و بیدگل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی‌اکبر رضایی در چهارمین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت چهارم دی‌ماه؛ شهرستان آران و بیدگل را پرچمدار حوزه ایثار و شهادت دانست و گفت: چهارم دی‌ماه برگ زرینی از حماسه‌آفرینی، ولایتمداری و ایثار مردم این شهرستان و نماد دلدادگی، ایثار و شهادت و علاقمندی مردم این خطّه به انقلاب اسلامی است.

وی چهارم دی ماه، را  بهترین فرصت برای تبیین این روز عنوان کرد و افزود: باید این روز مهم حماسی و تاریخی برای نسل جوان که آینده سازان ایران اسلامی هستند، تشریح و تبیین شود تا آنها بدانند که جوانان و نوجوانان سال‌های انقلاب و دفاع مقدس برای امنیّت و آرامش امروز آنها از خودگذشتگی کردند.

رضایی با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: شهرستان آران و بیدگل از ظرفیت‌های عظیمی در بخش‌های مختلف فرهنگی همچون فعالیت کانون فرهنگی هنری مساجد و هیئات مذهبی برخوردار است که با ارائه آموزش‌های لازم می توانند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند.

فرماندار و رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان؛ استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان برای حضور در بزرگداشت حماسه 4دی و انتقال این میراث گرانبها به نسل جوان و دهه هشتادی ها و نودی ها را ضروری دانست.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه شهرستان آران و بیدگل بیش از840 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: تقدیم 37 شهید در عملیات کربلای4 و 87 شهید در کربلای 5 و در مجموع با تقدیم ۱۲۴شهید گلگون کفن و ثبت روز ۴دی به عنوان روز حماسه و ایثار این شهرستان، نامی ماندگار بر صفحه پرافتخار دیار شهیدان ثبت شد.

به گزارش موج؛ چهارم دی ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل نامگذاری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه