English

فرماندار شهرستان آران و بیدگل :

بسیج نماد حرکت جهادی و خدمت به ولی نعمتان انقلاب است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: بسیج نماد حرکت جهادی، محرومیّت زدایی و خدمت به ولی نعمتان انقلاب اسلامی است.

بسیج نماد حرکت جهادی و خدمت به ولی نعمتان انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر رضایی در حاشیه نشست با اعضای شورای جهادی و مدیران جهادی موفق آران و بیدگل بسیج را نماد حرکت جهادی، محرومیّت زدایی و خدمت به ولی نعمتان انقلاب اسلامی دانست و گفت: مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلّی عشق و دلدادگی و نماد عزّت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته است.

وی بیان داشت: بسیج با الهام گرفتن از مکتب فکری امام خمینی(ره) و در راستای منویّات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، علمی و اقتصادی  توانسته است تثبیت، تداوم، ماندگاری، پیشرفت و قدرت‌افزایی برای انقلاب و نظام را در همراهی با سایر نیروهای انقلاب رقم زند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به حضور موثر جوانان جهادی نیاز دارد، گفت:تلاش گروه های جهادی برای کمک به محرومان و آبادانی شهرها یکی از نمونه‌های توجّه به مدیریت جهادی و ورود جوانان انقلابی برای حل مشکلات کشور است.

وی با بیان اینکه به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در بین جوانان امروز امید و نشاط در بین نسل جوان و نوجوان زنده است، تصریح کرد: در شهرستان آران و بیدگل ۹۵گروه جهادی شامل۵۰۰ جهادگر در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی، معیشتی، کشاورزی، خدماتی، اقتصاد مقاومتی و سایر عرصه‌های تخصصی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات مؤثر قرارگاه جهادی بسیج سازندگی شهرستان در زمینه اردوهای جهادی گفت: گروههای جهادی و جهادگران امروز در ادامه راه انقلاب و خدمت به مردم با احساس مسئولیت و مطالبه‌گری و با الگو گیری از شعارهای اول انقلاب در رفع مشکلات مردم و جامعه قدم بر می دارند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل راهکار مقابله با تهدیدات و مشکلات را گام نهادن در مسیر مدیریت جهادی دانست و افزود: مدیران و مسؤولان اجرایی شهرستان با تفکر و مدیریت انقلابی و جهادی در زمینه رفع مشکلات شهرستان تلاش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه