English

سردار اباذر سالاری:

همه ملت ایران بسیجی‌اند

فرمانده سپاه امام سجاد«ع» هرمزگان بسیجیان میدان‌دار عرصه‌های سخت کشور دانست و عنوان‌کرد: بسیج به عنوان یک شجره طیبه و مبارکه از ابتدای انقلاب توسط امام راحل بنا گذاشته شد و به زعم ما همه ملت عزیز ایران بسیجی هستند.

همه ملت ایران بسیجی‌اند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد«ع» هرمزگان در نشست خبری هفته بسیج اظهارداشت: بسیج به عنوان یک شجره طیبه و مبارکه از ابتدای انقلاب توسط امام راحل بنا گذاشته شد و به زعم ما همه ملت عزیز ایران بسیجی هستند.

 وی بیان داشت: بسیج بعد از دوران دفاع مقدس تبدیل به یک مجموعه تخصصی خدمتگزار در جامعه شد و امروز 22 قشر تخصصی در بسیج ساماندهی شده است که اقشار بسیج همواره منشا خیر و برکت برای کشور بوده‌اند. 

وی ضمن اشاره به ساماندهی بیش از هزارو 200 گروه جهادی در بسیج سازندگی هرمزگان اذعان داشت: این گروه در مناطق و محلات محروم در عرصه‌های احداث منازل محرومین و مددجویان، آبرسانی به روستاها، پروژه‌های متوسط راهسازی در مناطق دور افتاده که هیچ پیمانکاری حاضر به فعالیت در آن‌ ‌جا نیست خدمتگزاری می‌کنند. 

فرمانده سپاه امام سجاد«ع» هرمزگان ابراز داشت: عمده فعالیت‌های بسیج فی‌سبیل‌الله انجام می‌شود و هر گره‌ای در شهر و روستا و کشور وجود داشته باشد بسیج به عنوان گروه اول در منطقه حاضر می‌شود چنانچه در زلزله سایه‌خوش، اولین گروهی که پای کار آمدند بسیجی‌ها بودند و روزانه قریب به 500 تا هزارو500 نفر نیرو برای امدادرسانی به مردم ساماندهی شد. 

وی تصریح کرد: در زمان شیوع کرونا بسیج از تولیدات ماسک و لباس کارکنان پزشکی تا واکسیناسیون و موضوعات مختلف بیش از 15مرکز تجمیعی واکسیناسیون با بیش از 500 نفر نیرو خدمت‌رسانی کردند.

وی بسیجیان میدان‌دار عرصه‌های سخت کشور دانست و عنوان‌کرد: امروز بسیج میدان‌دار عرصه‌های سخت کشور و شاه کلید حرکت نظام و انقلاب است و هیچ بن‌بستی برای بسیج وجود ندارد و در حوادث اخیر نیز بسیجیان‌ به میدان آمدند تا آرامش را به جامعه برگردانند. 

فرمانده سپاه امام سجاد«ع» هرمزگان اظهارداشت: امروز بیش از 40 نفر از نیروهای بسیجی و پاسدار ما در سراسر کشور جان خود را فدای مردم کردند برای اینکه امنیت در کشور و تامین شوند و بسیج تا پای جان ایستاده است تا کسی تعرضی به ناموس مردم نکند. 

وی در ادامه گفت: دشمن به دنبال تجزیه کشور ما  است و مردم ما این موضوع را می‌دانند و در 13 آبان به دشمنان سیلی محکمی زدند و دشمن برای انتقام از مردم حوادثی مانند شاهچراغ را به بار آوردند.

سردار سالاری تاکید‌کرد: هفته بسیج از بیست و نهم آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت و بر همین اساس یکشنبه 29 آبان روز بسیج سازندگی و پیشرفت، دوشنبه 30 آبان بسیج مسجدمحوری و جامعه اسلامی، سه شنبه اول آذر بسیج نوآوری و جهاد علمی، چهارشنبه دوم آذر بسیج مردم سالاری، ایران قوی و مستقل، پنج شنبه سوم آذر بسیج مظهر جهاد و شهادت، جمعه چهارم آذر بسیج، ایمان و تربیت اسلامی و شنبه پنجم آذر بسیج مقاومت و اقتدار ملی نامگذاری شده است. 

فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان، تصریح‌کرد: محل تولد بسیج مساجد هستند و امروز خدا را شاکریم که طرح ابتکاری بسیجیان استان تحت عنوان طرح تحول محلات به عنوان الگوی کشوری مطرح شده است.

وی گفت: امروز بسیج با محوریت مسجد هم در عرصه محرومیت زدایی و هم در عرصه آسیب‌های اجتماعی موثر عمل کرده است و برخی از بسیجی ها در محلات توانستند آمار طلاق، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانند.

 وی در پایان افزود: در هفته بسیج 735 برنامه توسط بسیج اجرا می‌شود و تجمع سراسری بسیجیان در سطح استان با حضور ده‌ها هزار نفری برگزار می‌شود که هم یک نمایش اقتداری است و هم مظهر مقاومت و تبعیت از ولایت خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه