English

تشریح پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد/ ۹ پروژه جدید در حال طراحی است

به گفته مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد، ۲۶پروژه عمرانی در دست اقدام است همچنین ۹ پروژه در حال طراحی است که سال ۱۴۰۲ اجرای آنها آغاز می شود.

تشریح پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد/ ۹ پروژه جدید در حال طراحی است

علیرضا نقوی مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، به اجرای پروژه های اصلی منطقه در کنار رفع مشکلات ناشی از سیل اخیر یزد اشاره کرد و افزود: ۲۶ پروژه عمرانی با اعتبار۴۴ میلیارد تومان در دست اقدام است و مناقصه و تجهیز کارگاه هم انجام شده است.

وی اظهار داشت: زمین ورزشی سر دوراه، میدان وقت الساعت، میدان شهید بهشتی، میدان آبنما و جوی هرهر را در دستور کار داریم که عملیات اجرایی آنها امسال انجام می شود همچنین  ۹ پروژه در حال طراحی است که سال ۱۴۰۲ اجرای آنها را آغاز می کنیم.

 

تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام در منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد

نقوی با اشاره به اینکه از ابتدا بر تکمیل پروژه های نیمه تمام منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد تاکید داشتم؛ به مجموعه تجاری و خدماتی بقعه شیخ احمد به عنوان یکی از پروژه های نیمه تمام از سال های گذشته اشاره کرد و گفت: این مجموعه ۲ و نیم سال معطل مانده بود که تا پایان سال به اتمام می رسانیم همچنین سرویس بهداشتی مسجد ملا اسماعیل و مصلی یزد تا پایان سال‌ به بهره‌برداری‌ می رسد.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با اشاره به گذر نقیب زاده به عنوان یکی دیگر از پروژهای نیمه تمام از سال های گذشته، افزود: گذر شهید نقیب زاده با ۱۵ سال معطل ماندن و مشکل در خرید پلاک ها، امسال با مبلغ بالای ۵۰ میلیارد تومان برای فاز یک، یعنی حدفاصل سازمان سیما و منظر تا سر کوچه حنا، آزادسازی معابر در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه