English

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نکا خبر داد؛

کشت قراردادی گندم در ۹۵۰ هکتار مزارع نکا

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نکا از ثبت 950 هکتار اراضی گندم آبی این شهرستان در سامانه کشاورزی قراردادی خبر داد.

کشت قراردادی گندم در 950 هکتار مزارع نکا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید صمدی زرینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نکا با اشاره به راه‌اندازی سامانه کشاورزی قراردادی، اظهار داشت: تاکنون 950 هکتار اراضی گندم شهرستان نکا با اهتمام کارشناسان پهنه در مراکز جهاد کشاورزی دهستانهای این شهرستان در سامانه کشاورزی قراردادی ثبت شد.

وی با بیان اینکه گندم کاران می‌توانند برای کشت قراردادی گندم با نصب اپلیکیشن مورد نظر در گوشی‌های همراه با سیم کارت دائمی همراه اول خود نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند، ادامه داد: در این سامانه گندم کارانی که در سامانه جامع کشاورزی ثبت نام هستند می توانند با ارائه شماره تماس تلفن، کد ملی و اخذ کد رهگیری در این سامانه بیمه شوند و نهاده‌های کشاورزی خود را دریافت کنند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نکا تصریح کرد: از آنجایی که برخی کشاورزان توانایی ثبت نام در این سامانه را نداشتند، کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی دهستانهای شهرستان با ظرفیت های خود نسبت به راهنمایی و ثبت نام این کشاورزان اقدام کردند که تاکنون 950 هکتار از این اراضی ثبت سامانه کشاورزی قراردادی شدند.

وی بیان داشت: گندم کاران می‌توانند با مراجعه به لینک https://cdnu5.iranlms.ir/GTC_1_0_3.apk نسبت به نصب اپلیکیشن در گوشی همراه خود در این سامانه ثبت نام اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه