English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

‍ ۳ هزار بسته ی خوراکی یلدایی بین نیازمندان ایلام توزیع می شود

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در شب یلدا حدود 3 هزار سبد غذایی و خوراکی در بین خانواده های مددجو و نیازمندان استان توزیع می شود.

‍ 3 هزار بسته ی خوراکی یلدایی بین نیازمندان ایلام توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری در گفتگو با خبرنگاران گفت: این بسته های غذایی شامل: میوه، شیرینی، تنقلات، مرغ، برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی بوده که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر ، سپاه استان و گروههای خیریه تدارک دیده شده اند.

وی به دیگر برنامه های کمیته امداد در برنامه یلدای فاطمی اشاره کرد و گفت: بر اساس دعوت استاندار ایلام از مدیران استانی ، در شب یلدا تعدادی از مدیران استان و شهرستانها با همراهی مدیران کمیته امداد با حضور در منازل تعدادی از خانواده های نیازمند خصوصاً خانواده های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده ها را بررسی خواهند کرد.

طاهری ضمن دعوت از مدیران و افراد نیکوکار جهت حضور در این طرح و برنامه به یادمدنی و دلجویی از خانواده های نیازمند گفت: کمیته امداد در همه شهرستانها و مناطق استان آمادگی دارد زمینه حضور این افراد در کنار خانواده های نیازمند و همنشینی و تفقد از آنان در شب یلدا را فراهم نماید.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در سخنانی گفت: کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در مناسبتهای گوناگون و در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و امدادرسانی به آنان همکاری های مشترک و گوناگونی با هم دارند.

علی محمدی افزود: اکنون نیز با توجه به در پیش بودن آیین بلدا با همکاری کمیته امداد، هلال احمر و جامعه خیرین این تعداد بسته های خوراکی تهیه و به مناسبت شب یلدا در اختیار خانوادهای نیازمند قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه