English

تمدید طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات اصفهان تا پایان سال۱۴۰۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از تمدید طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات تا پایان سال ۱۴۰۱، خبر داد.

تمدید طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات اصفهان تا پایان سال۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهران زینلیان در حاشیه نشست شورای ترافیک استان، گفت: باتوجه به ارائه گزارش درخصوص تأثیرات طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات مقرر شد این طرح تا پایان سال به قوت خود باقی بماند.

وی بیان داشت: همچنین در این نشست پلیس راهور استان گزارشی از آخرین وضعیت تصادفات جاده‌ای و آمار رشد تصادفات جرحی و فوتی استان ارائه کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه طبق آمار متوفیان کودک و نوجوان تصادفات بیش از بزرگسالان است، عنوان کرد: باتوجه به اهمیت این موضوع تصمیمات لازم اتخاذ شد و نقش محوری صداوسیما درخصوص فرهنگ سازی پیشگیری از تصادفات مورد تأکید قرار گرفت.

زینلیان افزود: همچنین مقرر شد مواردی که در شورای ترافیک مطرح می‌شود با برنامه زمانبندی خاص و مشخص در جلسات آینده پیگیری شود. کنترل سرعت در بزرگراه‌ها و تسریع در ارسال پیامک جریمه برای افراد خاطی نیز در این جلسه تأکید شد.

وی اظهار کرد: موارد مرتبط با توقفگاه کامیون‌ها در محور ورودی شمال شهر نیز بررسی و مورد تصویب قرار گرفت. با اجرایی شدن این طرح از ورود انواع کامیون به داخل شهر جلوگیری به عمل می‌آید و رانندگان در توقفگاه مربوطه در شمال شهر می‌توانند از پارکینگ استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: درخصوص دسترسی‌های محلی غرب استان، محلات منطقه ۱۳ و ۱۹ و نحوه اتصال آن نظرات دستگاه‌ها ارائه و مقرر شد بازدید مشترکی در این مورد انجام و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه