English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اعلام کرد؛

دیدار مردم اصفهان با رهبر انقلاب به مناسبت ۲۵ آبان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: امیدواریم طبق وعده‌ها، تعداد محدودی از نمایندگان قشرهای مختلف مردم استان اصفهان بتوانند با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند.

دیدار مردم اصفهان با رهبر انقلاب به مناسبت ۲۵ آبان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در خصوص جزئیات دیدار مردم اصفهان با رهبر انقلاب به مناسبت ۲۵ آبان اظهار داشت: نمایندگانی از اقشار مختلف مردم استان اصفهان، در این ایام و به مناسبت این روز ویژه، ضمن حضور در محضر رهبر معظم انقلاب، بیعت مجدد خود را با معظم له اعلام خواهند کرد.

وی افزود: در سال‌های گذشته و به دنبال شیوع بیماری کرونا، به جهت حفظ سلامت مراجعان، محدودیت‌هایی در دیدارهای عمومی با رهبر معظم انقلاب در نظر گرفته شد، اما اکنون بسیار خرسندیم که با گذر از روزهای شیوع گسترده این بیماری، دیدارها با رهبر معظم انقلاب به صورت حضوری و البته با جمعیت بسیار محدود در حال برگزاری است.

جان نثاری با بیان اینکه به دنبال درخواست‌های مکرر اقشار مختلف مردم انقلابی استان به ویژه علما، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نویدهایی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب طی روزهای آینده داده شده است، ابراز داشت: امیدواریم طبق وعده‌ها، تعداد محدودی از نمایندگان قشرهای مختلف مردم استان اصفهان بتوانند با رهبر انقلاب دیدار داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: چگونگی این دیدار و جزئیات بیشتر در حال پیگیری است و به محض اطلاع به سمع و نظر مردم مشتاق، ولایتمدار و انقلابی استان اصفهان خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی