English

معاون استاندار اصفهان:

هنرمندان ‌با هنر ‌خود مؤلفه‌های قدرت ایران را تقویت کنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان بیان داشت: هنرمندان باید با هنر خود مولفه‌های قدرت ایران را تقویت کنند، چرا که اعتقادات و ولایت فقیه بود که ایران را مقتدرتر از قبل کرد.

هنرمندان ‌با هنر ‌خود مؤلفه‌های قدرت ایران را تقویت کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا جان نثاری در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان اصفهان گفت: هنر به معنای کمال آدمی است که فراست، کیاست و دانایی فرد را در بر دارد و این امر هنرمندان را از دیگران متمایز می‌کند؛ هنر ابزار انتقال احساسات و عواطف به انسان است.

 وی اضافه کرد: هنرمندان با خلق آثار بدیع آنچه را که همگان از درک و فهم آن عاجز هستند را روان و آسان می‌کنند، از این رو به هرکسی نمی‌توان هنرمند گفت.

این مقام مسئول ادمه داد: خوشبختانه در استان اصفهان در همه حوزه‌ها به ویژه هنرهای نمایشی، صنایع دستی، سخنرانی و سخنوری، سینما و تئاتر هنرمندان واقعی زیادی داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت نقش حضور هنرمندان در میدان اظهار داشت: اخیراً ناآرامی‌هایی در کشور داریم که می گذرد و هر چند وقت یک بار این اتفاق می‌افتد اما نباید از برخی مسائل به راحتی گذشت و باید به آن توجه داشت.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که با سست کردن پایه‌های امنیت چه کسی سود می‌برد و چه کسی قرار است پس از آن امنیت را برقرار کند و چه دلیلی دارد که همه رسانه‌های دنیا این اقدام را حمایت کنند؟

 جان‌نثاری با اشاره به نقش رسانه در اتفاقات اخیر گفت: امروزه ما در جنگ رسانه‌ای قرار داریم و این در حالی است که طی 2.5 سال گذشته روند آموزش و معنویت تقریباً تعطیل بوده و قرار گرفتن دانش‌آموزان در فضای مجازی بی در و پیکر برخی دیدگاه‌ها را تغییر داد و این موضوع نگران کننده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ اصفهان با بیان اینکه نباید داشته‌های مثبت و مؤلفه‌های اصلی جمهوری اسلامی را زیر سوال ببریم، افزود: باید توجه داشت که ایران در هیچ دوره‌ای به کسی حمله نکرده و همواره مورد تعرض قرار گرفته و هر بار بخشی از این کشور جدا شده و تنها در جنگ تحمیلی بود که ذره‌ای از خاک ایران جدا نشد؛ ما در جنگ تحمیلی از 85 کشور دنیا اسیر داشتیم.

جان نثاری با تاکید بر حمایت‌های مردم از نظام جمهوری اسلامی گفت: اعتقادات و پشتوانه‌های مردمی مؤلفه‌های قدرت ما هستند و بیش از 99 درصد از شهدا برای اطاعت از رهبری و اعتقادات به جنگ با دشمن رفته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ اصفهان با اشاره به نقش هنر در تبیین مولفه‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: هنرمندان باید با هنر خود مؤلفه‌های قدرت ایران را تقویت کنند چراکه اعتقادات و ولایت فقیه بود که ایران را مقتدرتر از قبل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه