English

فرماندار جویبار خبر داد؛

تعریض و آسفالت محور کوهی خیل با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد تومان

فرماندار جویبار گفت: با تدابیر استاندار مازندران و باتوجه دولت سیزدهم، تعریض این پروژه مهم به طول 2.5 کیلومتر و به عرض 8 متر و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان صورت گرفته است و همچنین با اعتبار 12 میلیارد تومان 3.5 کیلومتر عملیات روکش آسفالت سراسری در این محور اجرایی شد.

تعریض و آسفالت محور کوهی خیل با اعتبار بیش از 20 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، کمال رستمعلی فرماندار جویبار با بیان اینکه تعریض و آسفالت محور جویبار به کوهی خیل که به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نام گذاری شده است و از آرزوهای دیرینه مردم جویبار بوده است با اعتباری بیش از 20 میلیارد تومان اجرایی شده است، اظهار داشت: این محور مواصلاتی جویبار را به دریا متصل می کند و به نوعی مقصد گردشگری شهرهای اطراف است و با توجه به استقرار واحد‌های تولیدی و شهرک صنعتی، این جاده مواصلاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در سالهای اخیر شاهد سوانح رانندگی زیادی بودیم که تلفات جانی را نیز به همراه داشته است.

وی ادامه داد: با تدابیر استاندار مازندران و به برکت دولت سیزدهم تعریض این پروژه مهم به طول 2.5 کیلومتر و به عرض 8 متر و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان صورت گرفته است و همچنین با اعتبار 12 میلیارد تومان 3.5 کیلومتر عملیات روکش آسفالت سراسری در این محور اجرایی شد.

فرماندار جویبار افزود: 3.5 کیلومتر عملیات رفریوژ میانی از میدان آزادگان تا شهر کوهی خیل در حال اجرا است که با تفاهم‌نامه 3 جانبه ای که بین شهرداری جویبار و کوهی خیل و اداره راهداری منعقد شده است نیز 1.5 میلیارد تومان برای تأمین مصالح این پروژه هزینه خواهد شد.

وی بیان داشت: عملیات روشنایی این محور برآورد هزینه شده است و با اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد تومان پس از پایان اجرای رفریوژ میانی عملیاتی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه