English

مدیر تعاون روستایی هرمزگان خبر داد؛

آغاز توزیع میوه شب یلدا در بندرعباس

مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: توزیع میوه شب یلدا با قیمت مناسب و در راستای سهولت دسترسی شهروندان در ۱۰ نقطه شهر بندرعباس از ۲۷ آذرماه آغاز شد.

آغاز توزیع میوه شب یلدا در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عیسی برخورداری مدیر تعاون روستایی هرمزگان در تشریح وضعیت میوه شب یلدا اظهار داشت: چهارراه اندیشه، چهارراه خانه نان، ورودی بلوار هرمز، خیابان طلوع، غرفه روبروی سید مظفر، روبروی مخابرات امام حسین، ورودی آیت الله بروجردی و.... از جمله محل های تعیین شده برای توزیع میوه های شب یلدا است. 

وی اظهار کرد: تعیین قیمت میوه با اتاق اصناف است اما میوه های ارائه شده توسط اتحادیه تعاون روستایی با حداقل ۲۵ درصد پایین تر از قیمت بازار بین مردم توزیع می شود و از این بابت مردم نگران گرانی قیمت پرتقال و هندوانه شب یلدا نباشند. 

مدیرتعاون روستایی هرمزگان با اشاره به اینکه در اغلب مواقع تخلف سودجویان درعرضه میوه با قیمت های غیرقانونی است، تصریح کرد: سودجویان بازار میوه، در روزهای منتهی به شب یلدا، قیمت میوه هایی نظیر هندوانه و پرتقال را که از زمین های زراعی استان برداشت می شود را افزایش می دهند و در این خصوص ارگان‌های ذی ربط علاوه بر بکارگیری تدابیر سنجیده باید نظارت دقیقی در راستای کاهش قیمت پرتقال و هندوانه و.... داشته باشند.  

 وی ادامه داد: نمی توان پیش بینی دقیقی راجع به کاهش یا افزایش قیمت در بازار میوه داشت. 

برخورداری در پایان بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن بلندترین شب سال و رسم دیرین مراسم سنتی شب یلدا از روز یکشنبه ۲۷ آذر تا چهارشنبه ۳۰ آذر به مدت چهار روز متوالی در ۱۰ نقطه از شهر بندرعباس میوه های شب یلدا عرضه مستقیم و با تخفیف ویژه به شهروندان عرضه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه