English

در حین گشت و کنترل صورت گرفت؛

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سه شهر مازندران / جمع آوری بیش از ۲۰۰ رشته دام هوای صید پرندگان

مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت و کنترل در شهرهای آمل، ساری و بهشهر- میانکاله از شکارچیان غیرمجاز 12 قبضه سلاح شکاری، لاشه بیش از 20 قطعه پرنده کشف و ضبط و مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرهای فریدونکنار و بابلسر بیش از 200 رشته دام هوایی صید پرندگان و پایه دام را جمع آوری و تخریب کردند.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سه شهر مازندران / جمع آوری بیش از 200 رشته دام هوای صید پرندگان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در آمل مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی (منطقه داوودکلا، حاجی دلا، دابودشت و تینه لاریجان ) از چهار شکارچی غیرمجاز 4 قبضه سلاح شکاری و لاشه یک قطعه کبک کشف و ضبط و در ادامه مأموریت ها 14 رشته دام هوایی شکارچیان تخریب و یک قطعه خوتکا گرفتار در دام هوایی شکارچیان رها سازی شد.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی 41 رشته دام هوایی صید پرندگان و 82 عدد پایه دام را جمع آوری و تخریب کردند.

در بابلسر مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در اراضی آیش شهرک صنعتی 35 رشته دام هوایی و 70 عدد پایه دام را جمع آوری و تخریب کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی ( آب بندان ها، مناطق جنگلی اجارستاق و لارما و منطقه خاریک ) از متخلفان 6 قبضه سلاح شکاری، لاشه سه قطعه پرنده کنار آبزی و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در بهشهر مأموران یگان حفاظت پناهگاه حیات وحش میانکاله طی دو مأموریت حین گشت وکنترل شبانه در منطقه آبندان زینوند و منطقه علیجان تاش تالاب بین المللی میانکاله شکارچیان غیرمجاز را به همراه 2 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، لاشه 21 قطعه چنگر و دو رشته تور مخصوص صید پرندگان کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه