English

مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی نهادها در فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب

مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی نهادها و موسسات بزرگ در فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب تاکید کرد.

لزوم استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی نهادها در فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا اقبال در همایش مدیران روابط‌عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور به میزبانی آبفای استان اصفهان بر لزوم استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی نهادها و موسسات بزرگ در فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب تاکید کرد.

وی فعالیت های آموزشی و ترویجی در راستای مدیریت بهینه مصرف آب بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: روابط عمومی ها برنامه‌ریزی هدفمند و موثر برای حضور در مدارس و سایر مراکز آموزشی را در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام مسئول در خصوص اهمیت ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها  گفت: پروژه جهاد آبرسانی به روستاها به عنوان بزرگ‌ ترین پروژه عمرانی کشور توسط وزارت نیرو در حال اجرا است و اطلاع رسانی این خدمات به مردم از طریق تعامل خوب با رسانه ها صورت می گیرد.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طراحی پویش‌های فرهنگی در سطح استان ها را لازمه کار روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: این قبیل فعالیت‌ها می‌تواند با هماهنگی روابط عمومی آبفای کشور و به صورت ملی برنامه‌ریزی شود.

اقبال بر کیفی‌سازی پروژه‌های افکارسنجی و پرهیز از طرح‌های صرفا توصیفی در روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: از همکاران خود در روابط عمومی های صنعت آبفا می خواهم که در انجام فعالیت های پژوهشی به ابعاد تحلیلی توجه ویژه داشته باشند.

وی همچنین بهره‌گیری از مشاوران درون و برون‌سازمانی برای ارائه ایده‌های جدید و حل‌ مسائل را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: آنچه که برای ما اهمیت دارد این است که چگونه می‌توان خلاقیت‌های موجود در افراد را در جهت اهداف سازمان به کار بست و از آن استفاده نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه