English

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی:

حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای زنان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) نماد عینی پاک دامنی، عفت و حیای زن و بهترین الگو برای بانوان است.

حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای زنان است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی ، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در بازدید از حوزه علمیه خواهران اراک افزود: صداقت، عصمت، حلم، درایت، مدیریت، تربیت فرزند، علاقمندی به همسر و بعد عبادی حضرت زهرا(س) از جمله مواردی است که افراد جامعه اسلامی با الگوگیری از آن ها می توانند به سبک زندگی دینی دست یابند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود به دنبال برچیدن حیا، عفت و پاکدامنی از جامعه بانوان هستند که این مهم نیازمند توجه هر چه بیشتر مردم و مسئولان و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه است .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: دشمنان ملت ایران از جمله آل سعود با طراحی اغتشاشات و اعتراضات خیابانی سعی در ترویج برهنگی و بی عفتی در جامعه ما را دارند تا جایگاه خانواده را متزلزل کنند و در این شرایط ترویج سبک زندگی فاطمی و علوی بیش از هر زمان دیگری در جامعه احساس می‌شود.

آیت الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: تربیت فرزند جزو واجب ترین کارها در خانواده است و جایگاه مادر برای تربیت نسلی که آینده ساز است بسیار مهم و خطیر است.

وی ادامه داد: تحصیل همراه با اخلاص و معنویت، انس با قرآن و شب زنده داری با تلاش مضاعف، باید مورد توجه طلاب قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی درپایان بیان داشت: زن به عنوان نیمی از ارکان اساسی خانواده برنامه ریزی اقتصادی خانواده و مدیریت منابع مالی و غیرمالی خانواده را برعهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه