English

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس اعلام کرد؛

ارسال تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان عشایری فارس

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس گفت:در دومین مرحله اقلام و تجهیزات آموزشی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال برای ۱۲ هزار دانش‌آموز مدارس عشایری فارس ارسال می‌شود.

ارسال تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان عشایری فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، میثم رضازاده مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس اعلام کرد: تجهیزات آموزشی و اداری و بهداشتی برای مدارس عشایر فارس شامل اقلام آموزشی، اداری، آزمایشگاهی، گارگاهی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و اقلام بهداشتی به ارزش  ۱۲۰ میلیارد ریال است.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس افزود: این تجهیزات با حضور مسئولان استانی، روسای آموزش و پرورش نواحی، مناطق ۵۹ گانه استان فارس، نمایندگی‌های چهارگانه عشایری، رو نمایی و سپس به مناطق عشایری حوزه مدیریت آموزش و پرورش عشایر فارس سراسر استان فارس واستان‌های همجوار ارسال خواهد شد.

رضازاده چگینی یادآور شد: این اقلام و تجهیزات برای ۱۲ هزار دانش‌آموز مدارس عشایری فارس که شامل ۷ هزار دانش‌آموز ابتدایی و ۵ هزار دانش‌آموز متوسطه اول و دوم  که  در ۵۲۴ مدرسه عشایری در حال تحصیل هستند  ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: این اقلام و تجهیزات با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس، اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس، دادگستری استان فارس تامین شده است.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس در ادامه، ارتقای شاخص‌های عدالت آموزشی و رفع محرومیت آموزشی دانش‌آموزان عشایر فارس را از دغدغه‌های اصلی این نهاد عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه