English

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان پردیس شهید مدرس دانشگاه فرهنگیان:

آموزش و پرورش نگاهی سرمایه‌ای به دانشگاه فرهنگیان دارد

به مناسبت روز دانشجو مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام همراه با شورای معاونین خود با دانشجو معلمان پردیس شهید مدرس دانشگاه فرهنگیان استان ایلام دیدار کرد.

آموزش و پرورش نگاهی سرمایه‌ای به دانشگاه فرهنگیان دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان همراه با شورای معاونین اداره کل با حضور در پردیس شهید مدرس دانشگاه فرهنگیان استان ایلام ضمن دیدار با دانشجویان و مسئولان این دانشگاه، با آنان به گفتگو و پای صحبت های آنان نشست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن روز دانشجو به تمامی دانشجویان اظهار داشت: دانشجو معلمان از اهمیت خاصی برخوردار هستند چرا که به عنوان پشتوانه‌ای محکم برای دستگاه تعلیم و تربیت به شمار می روند. به همین دلیل نیز مجموعه آموزش و پرورش خصوصاً در استان ایلام همواره حساب ویژه‌ای را روی خروجی‌های این دانشگاه باز کرده است.

وی تصریح کرد؛ معمولاً شورای معاونین را برای موضوعات مهم تشکیل می دهیم و امروز هم بنا به اهمیت ویژه ای که برای دانشجو معلمان قائل هستیم با جمع این شورا در این جلسه حضور یافتیم.

علی درویشی افزود: آموزش و پرورش همواره نگاهی سرمایه‌ای به دانشگاه فرهنگیان داشته است چرا که خروجی‌های این دانشگاه از بهترین و باکیفیت ترین نیروهایی می باشند که به آموزش و پرورش وارد می شوند و قطعا وجود اینگونه از نیروها باعث تعالی و رشد همه جانبه‌ی نظام تعلیم و تربیت می گردد.

گفتنی است در این نشست دانشجویان در فضایی صمیمانه موارد مدنظر خود را با مدیرکل آموزش و پرورش استان در میان گذاشتند.

نحوه گزینش دانشجویان، برخورداری از تسهیلات رفاهی، مسائل مربوط به رتبه بندی معلمان، گسترش بکارگیری اساتید مجرب و ... از جمله موارد مطرح شده توسط دانشجویان در نشست مذکور بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه