English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد؛

کشف ۵۰۰ کیلو مرغ احتکاری در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف 500 کیلو گرم مرغ احتکاری در بازرسی ماموران این فرماندهی از انبار یک ساختمان مسکونی خبر داد.

کشف 500 کیلو مرغ احتکاری در  خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مرغ در انبار ساختمان مسکونی در خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی صورت گرفته، ساختمان مسکونی مورد نظر شناسایی و پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی  به همراه نماینده شبکه دامپزشکی در محل حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: در نتیجه این عملیات مقدار 500 کیلوگرم مُرغ که صورت غیر بهداشتی قطعه بندی و به صورت غیر قانونی نیز بسته بندی شده بودند کشف شد. نهایتاً با دستور مرجع قضائی کلیه کالاهای کشف شده به چرخه توزیع بازگشتند.

سرهنگ براتی با بیان اینکه انبار ساختمان پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد  اظهار داشت: هر نوع خرید و فروش، دپو و توزیع خارج از شبکه توزیع کالا، غیر قانونی است و از شهروندان می خواهیم در صورت مواجه ب اینگونه موارد موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه