English

فرماندار شهرستان آران و بیدگل:

اجرای برنامه‌های فرهنگی در منطقه یحیی‌آباد زمینه‌ساز ارتقای سلامت مردم این منطقه است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در منطقه یحیی‌آباد، زمینه‌ساز ارتقای سلامت مردم این منطقه است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در منطقه یحیی‌آباد زمینه‌ساز ارتقای سلامت مردم این منطقه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی‌اکبر رضایی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری این شهرستان با اشاره به اینکه ساکنان منطقه یحیی‌آباد جزئی از مردم شهرستان هستند، اظهار داشت: منطقه یحیی‌آباد نیازمند حمایت و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم این منطقه است.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در منطقه یحیی آباد تأکید کرد و گفت: ایجاد نشاط و شادابی با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت در منطقه یحیی‌آباد، زمینه‌ساز ارتقای سلامت مردم این منطقه است که باید مورد توجه بیشتر مسئولان شهرستان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مشکلات و معضلات ناشی از ساخت و سازها و تغییر کاربرهای غیرمجاز در این منطقه اشاره کرد و افزود: شهرداری آران و بیدگل فارغ از برخی مشکلات که در خصوص حریم و محدوده شهر وجود دارد با آینده‌نگری و پیش‌بینی الحاق منطقه یحیی‌آباد به شهر، نسبت به تهیه طرح مناسب برای ساماندهی این منطقه اقدام کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه